Gość Tofu Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 na włączonym silniku po przełączeniu ma 1.23 Bara ,,,, na 1 B pewnie nie przechodził kalibracji ,,, oczywiście sie zgadzam w 100 % chodziło mi oto by kolega poznał 2 opinie zanim pojedzie do Gazownika ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 you're welcome Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 a zobacz na mój Filmik ,,przecież działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 widziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grucus Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 czyli rozumiem ze jadac do gazownika powinienem mu wspomniec o: - wiekszych dyszach -za wysokiej temperaturze przelaczania na gaz -podgrzewaniu wtryskiwaczy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 a to podgrzewanie to skąd Ci wpadło,,, nie : Vallteki do pionu opaski na nich krótsze węże dysze przynajmniej o 0.2 albo wiecej bo jak zejdziesz z cisnieniem ,myślę że z dyszą na 2,4 MM można jechać ew 2,3 i cisnienie na 1,BAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grucus Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 (edytowane) dino pisal "aaa i wywalić podgrzewanie wtryskiwaczy," a ta temperatura przelaczania na gaz?? Edytowane 15 Lutego 2012 przez grucus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 a tak to prawda przeoczyłem ,,,co 2 głowy ,,,to ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grucus Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 do szarpania na lpg doszlo szarpanie na pb , pojawil sie blad (wypadanie zaplonu) i almera stala sie zamulona. po wizycie w aso winny okazal sie rozrzad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 i po zmianie już działa wszystko OK?? przecież to co widaż wyżej trzeba poprawić, no chyba, że chcesz mieć LPG w aucie ale niekoniecznie z niego korzystać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.