Gość Manieks7 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Witam, ponieważ nissan sunny ciężko palił, postanowiłem (nie wiem po co, teraz tego żałuję) wykręcić metalowe przewody do wtrysków (wyjąłem je całe, odkręciłem od pompy) okazały się ok, jednak wkręciłem z powrotem (najpierw do pompy) a przy wtryskach wkręciłem nie dokręcając do końca, potem kręciłem rozrusznikiem aż zacznie się lać ropa z metalowych węży (zniknie powietrze) i zakręciłem do wtrysków. Nissan ciężko palił jak był zimny to polałem gorącą wodą z krany po rurkach i okolicach wtrysków, pokręciłem trochę i odpalił, ale nie wiem dlaczego zaczął pojawiać się dziwny dźwięk czasem znikał, pojawiał się, jak przygazowałem to też stukał. Zamieszczam filmik, ten dym to para z wody. Bardzo proszę o pomoc, jutro muszę jechać a strasznie się boję że coś zepsułem. http://www.youtube.com/watch?v=y_oNiOnDScQ&feature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Wykrecenie i ponowne wkrecenie przewodow wysokiego cisnienia od pompy wtryskowej nie ma wplywu na to stukanie . takie stukanie to bedzie albo wina swiec zarowych (ktoras bedzie padnieta , zimny silnik bedzie ciezko palil i bedzie tak stukac) albo wtrysk bedzie stulkac. Dopiero potem szukaj dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Manieks7 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Wcześniej nic takiego się nie działo, tylko po prostu wykręciłem i wkręciłem te rurki..., jak wtrysk może stukać? na pewno wtedy chodził na wszystkie tłoki, ponieważ na zapalonym odkręcałem śruby na wtryskach... już sam nie wiem. Może wystarczy go przegazować? Jeszcze dodam że te stuki nie są cykliczne, czasem co 2 obrót etc Nie wiem co mu było, ale zostawiłem go na 3 min na wolnych obrotach i przestał, potem zapaliłem go zimnego i też jest ok, może coś wleciało do wtrysku? bo było troszkę rdzy na górze końcówki wtrysku. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Tam nie moglo nic wpasc do wtrysku. Ta rdza na koncowce to syf i przede wszyskim woda w paliwie. Dobrze ze nie bylo potrzeby czyszczenia koncowek tylko udalo sie bez tego. Czyli trop byl dobry ze albo swiece albo wtryskiwacze na poczatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZBYL111 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Kolego przerobiłem już kupe nissaników szczególnie z moim ulubionym silnikiem 2.0 diesel MOIM SKROMNYM ZDANIEM JEDZ ŚMIAŁO to wina któregoś wtrysku nie wpływa na działanie silnika powinien po jakimś czasie się uspokoić (jest to częste jak autko nap długo stoi nie odpalane) jeśli zdejmiesz rure idącą od filtra do kolektora ssącego przytkasz ręką i dzwięk będzie dudnił i sie zmieniał to na 99 procent to te silniki padają z 2 powodów zerwany pasek lub brak chłodzenia w mojej najstarszej primierce miałem 780000tyś i dalej latała pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.