Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

CIĘŻKO ODPALA NA GORACYM SILNIKU


tomaszek123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM ,MOZE KTOS PRZERABIAL PROBLEM ODPALANA.JAK ZIMNY PALI MOMENTALNIE.PO ZGASZENIU GORACEGO CIEZKO PONOWNIE ODPALIC I TRZEBA DLUGO KRECIC ZEBY ZALAPAL.CZUC WTEDY ZE JEST PRZYLANY PB.WIE KTOS JAK MU POMOC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

mam nadzieje ze tak jest i obecny czujnik podaje bledne info na pompe paliwa.zadzwonie do aso czy maja i za ile

 

czujnik w serwisie 340 zl, zamiennik tyle ze bez logo nissana 80 wymieniony. bez efektu.wgrane nastawy i dalej nic.zadnych bledow w sterowniku benzynowym.dzis bedzie kolejna proba walki z problemem

 

Witam.po roku czasu odgrzebuje problem jak w temacie.nadal problem z odpalaniem istnieje .komputery testery nic nie pokazuja.sa sugestie ze pompa paliwa lub przeplywomierz.moze ktos cos wymysli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomaszek123, masz zagazowane auto, z tego co czytałem w innym temacie i zajmujesz się też montażem LPG, to rozumiem, ze wyeliminowałeś wpływ instalacji na tą przypadłość??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość mikemos1980

Witam,

jestet tu nowy. Nabyłem parę dni temu Murano z 2007 roku. Zauważyłem od wczoraj i muszę długo kręcić aby odpalił. Samochód jest w LPG - ale sprawdziłem przed zakupem i gazownik powiedział że wszystko jest OK. Do regeneracji są tylko wtryskiwacze.

Problem z zapalaniem jest jednak w momencie kiedy także jest na benzynie. Dodam że raz zapali od razu, innym razem trzeba się namęczyć....
Pali mi się kontrolka check engine soon. Na kontroli sprawdzane było iż pojawił się błąd sondy lamba. Mechanik stwierdził iż może to mieć wspólnego coś z małą dziurkę w wydechu/przelot powietrza i zrobił mały spaw.

Nie wiem jednak czy błąd znikł- musze to jeszcze sprawdzić.

Martwi mnie jednak to zapalanie.

Poprzedni właściciel twierdzi iż jest tak jak jest na gazie- ale przecież nie powinno być jak jest przełączone na benzynie...

Jakieś pomysły?

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz wtryski do regeneracji (zmiany) to może i też reduktor, a powód, to powolne puszczanie gazu w kolektor i zalewanie auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam,widze ze kolega mikemos ma podobny problem jak u mnie.z tym ze u mnie nie ma zadnych bledow. dzis podpiety zostal muraniec pod komputer i jak zwykle czysto z bledami.zauwazylem jedynie co mnie dziwi w parametrach biezacych dziwnie wysoka temperatura powietrza wlotowego.po calym dniu stania na dworze temp. otoczenia -3 a on [pokazuje temp powietrza wlotowego 11. dziwne .doszlismy do wniosku ze przyjzec trzebaby sie przeplywce. zobacze po podmianie.damznac


witam.po 2,5 roku problem opanowany.niebede pisal o teoriach mechanikow bo szkoda czasu.(a pomyslow mieli wiele).jeszcze nie podniesli maski do gory a iedzieli ile bedzie kosztowac.problem opanowalem sam .wlasna robocizna czyli koszt 0pln i matrial 150.ale teraz odpala i jezdzi jak nigdy wczesniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...