tomaszek123 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 WITAM ,MOZE KTOS PRZERABIAL PROBLEM ODPALANA.JAK ZIMNY PALI MOMENTALNIE.PO ZGASZENIU GORACEGO CIEZKO PONOWNIE ODPALIC I TRZEBA DLUGO KRECIC ZEBY ZALAPAL.CZUC WTEDY ZE JEST PRZYLANY PB.WIE KTOS JAK MU POMOC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 może coś z czujnikiem temperatury, wygląda na to, ze cały czas jest na ssaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek123 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 jak zdejme wtyczke z czujnika temp pali z miejsca .tester pokazuje -40c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 czyli czujnik temp do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek123 Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 mam nadzieje ze tak jest i obecny czujnik podaje bledne info na pompe paliwa.zadzwonie do aso czy maja i za ile czujnik w serwisie 340 zl, zamiennik tyle ze bez logo nissana 80 wymieniony. bez efektu.wgrane nastawy i dalej nic.zadnych bledow w sterowniku benzynowym.dzis bedzie kolejna proba walki z problemem Witam.po roku czasu odgrzebuje problem jak w temacie.nadal problem z odpalaniem istnieje .komputery testery nic nie pokazuja.sa sugestie ze pompa paliwa lub przeplywomierz.moze ktos cos wymysli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bosniak_sg Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Czujnik położenia wału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 @tomaszek123, masz zagazowane auto, z tego co czytałem w innym temacie i zajmujesz się też montażem LPG, to rozumiem, ze wyeliminowałeś wpływ instalacji na tą przypadłość?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek123 Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 dokladnie.dzis ktos zasugerowal czujnik temperatury ukladu paliwowego.co ty na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikemos1980 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Witam, jestet tu nowy. Nabyłem parę dni temu Murano z 2007 roku. Zauważyłem od wczoraj i muszę długo kręcić aby odpalił. Samochód jest w LPG - ale sprawdziłem przed zakupem i gazownik powiedział że wszystko jest OK. Do regeneracji są tylko wtryskiwacze. Problem z zapalaniem jest jednak w momencie kiedy także jest na benzynie. Dodam że raz zapali od razu, innym razem trzeba się namęczyć....Pali mi się kontrolka check engine soon. Na kontroli sprawdzane było iż pojawił się błąd sondy lamba. Mechanik stwierdził iż może to mieć wspólnego coś z małą dziurkę w wydechu/przelot powietrza i zrobił mały spaw. Nie wiem jednak czy błąd znikł- musze to jeszcze sprawdzić. Martwi mnie jednak to zapalanie. Poprzedni właściciel twierdzi iż jest tak jak jest na gazie- ale przecież nie powinno być jak jest przełączone na benzynie... Jakieś pomysły? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 jak masz wtryski do regeneracji (zmiany) to może i też reduktor, a powód, to powolne puszczanie gazu w kolektor i zalewanie auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek123 Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 witam,widze ze kolega mikemos ma podobny problem jak u mnie.z tym ze u mnie nie ma zadnych bledow. dzis podpiety zostal muraniec pod komputer i jak zwykle czysto z bledami.zauwazylem jedynie co mnie dziwi w parametrach biezacych dziwnie wysoka temperatura powietrza wlotowego.po calym dniu stania na dworze temp. otoczenia -3 a on [pokazuje temp powietrza wlotowego 11. dziwne .doszlismy do wniosku ze przyjzec trzebaby sie przeplywce. zobacze po podmianie.damznac witam.po 2,5 roku problem opanowany.niebede pisal o teoriach mechanikow bo szkoda czasu.(a pomyslow mieli wiele).jeszcze nie podniesli maski do gory a iedzieli ile bedzie kosztowac.problem opanowalem sam .wlasna robocizna czyli koszt 0pln i matrial 150.ale teraz odpala i jezdzi jak nigdy wczesniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Jeśli mogę wiedzieć to co wymieniłeś, mam też czasami takie objawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek123 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 witam kicaj,duzo pisania.dzwon 604-518-886 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.