zuh1305 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Rozebrałem kolektor ssący i po poskłądaniu i odpaleniu wskoczył na ponad 1,5 tys obrotów zabaczyłem pod mache i się okazało że zapomniałem podłączyć czujnik przepustnicy. Wygaziłem auto i podłączyłem czujnik. Po ponownym odpaleniu auto zaczeło strasznie kopcić. Wygasiłęm auto odłączyłem akumulator na pare minut i auto przestało kopcić ale wskaźnik paliwa z pokazał 1/3 baku a przed pierwszym odpaleniem było pół baku. A auto może z 1,5 min chodziło Wcześniej jak wywalałem katy było podobnie... wykręciłem kolektor (sonde odłaczyłem) z pierwszym katem i wybebeszyłem, potem drugi kat poszedł i skręciłem wszystko....odpaliłem auto zaczoł kopcić straszenie. Odłączyłem akumulator bo spawałem końcowy wydech i auto przestało kopcić a wskazórka też poszła w duł. Auta z 2-3 minuty chodziło. Dlaczego kopcił i jest możliwe żeby aż tyle spalił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Zalało by go po takiej ilości paliwa, to tylko czujnik paliwa, strasznie oszukują, pojeździj trochę. mam identyczną p11 tylko 2.0td ale kolor identyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.