Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N16 - luźny drążek zmiany biegów


Gość Kajus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Pytanie dotyczy drązka zmiany biegow. Drazek jest luzny i lata na boki, prawdopodobnie wyrobily sie jakies tulejki, nie wiem nie znam sie. Da sie to jakos zrobic? Biegi wchodza bez zarzutu, denerwuje mnie po prostu ten luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się, musisz podnieść samochód i zdjąć osłony silnika. Przed wejściem drąga do skrzyni biegów jest taki element z tworzywa i to tam są luzy. Jeden mechanik zrobił mi to tak, że przylutował spawarką trochę towaru z jednej i drugiej strony i luzy się mocno zmniejszyły.

Edytowane przez jasio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoje luzy naprawiłem w tani sposób ;) w swojej primerce .

Może almera ma podobnie to nie bedzie problemu.

Napewno działa ta regeneracja .

 

 

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/66918-wp11-jak-naprawic-luzy-gaki-biegw-przy-skrzyni-20-td/page__fromsearch__1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Nie, wystarczy odkręcić blaszaną osłonę - 4 śruby i mamy dostęp do sprężyny. Ja starą powtórnie zagiąłem i działa lepiej niż przedtem.

 

Tylko trzeba uważać na śruby osłony, u mnie były ostro zardzewiałe i jedna się złamała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja wypowiedź nic nie wniesie, ale u mnie również sprężyna była do wymiany. Koszt w ASO ok. 55zł, śruby osłony potraktowałem "WD" i nie było problemów z odkręceniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem dziś, u mnie jest cała, ale mysle ze juz lekko rozciagnięta. Aby się do niej dostać wysarczy odkręcic tylną śrubę od strony pasazera (są 4 sruby) i jest dostęp, ogólnie trzeba uważać bo szpilki strasznie się ukręcają.

 

A i sprężyna jest tylko jedna tam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest też lewarek rozklekotany w tino, to to samo co w almie ten wybierak. U mnie np. na jedynce mogę na lewo i prawo prawie do samego końca przechylać lewerek, trudno wyszukać jest 3 bieg, zlikwidowałem luz w ten sposób co w primerze, na tym krzyżaku przy skrzyni, ale to nie to, luz jest na tej drugiej tulejce pod spodem lewarka, i tam gdzie jest przymocowany obok poduszki silnika, planuje zakupić jakąś używkę w dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...