Gość karsto1982 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Szukalem szukalem ale nie znalazlem nigdzie na forum a ze uzytkownikiem Almery jestem od 3 dni wiec nie wiem o niej za wiele jeszcze. Chcialem prosic o porady nakierowanie ewentualnie linki jakies ktore beda pomocne przy wymianie nagrzewnicy w Almerze z 96 roku 1,4 z klimatyzacja... Zauwazylem ze po nagrzaniu sie silnika kiedy powinno leciec juz gorace powietrze ... leci cieple ale to nie tak jak powinno... nie jestem swiezym uzytkowniekiem aut i wiem ze powinno byc o wiele cieplejsze i ze odpowiada za to nagrzewnica ktora moze byc uszkodzona.To napewno nie termostac bo silnik szybko sie nagrzewa plynu tez jest tyle ile powinno byc...wiec to cos najprawdopodbniej z nagrzewnica ktora trzeba wymontowac sprawdzic i ewentualnie wymienic... Czy ma ktos jakies namiary na jakies zdjecia porady pomocne podczas wymiany takiej nagrzewnicy??Bardzo prosze o pomoc... Nie chce zakladac drugiego tematu wiec dodam w tym...Gdzie i co trzeba rozebrac zeby sprawdzic dlaczego nie dzialaja przelacznik kierunku nawiewu... nie dziala mi nawiew na nogi po przelaczeniu dmucha ale tak jakby bylo zapchane cos dmuchawa chodzi ale nadmuch nie dochodzi do nog...Nadmuch na kierowce i na szybe dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToMiPlis Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Jeszcze nie rozbierałem nagrzewnicy więc z tym nie pomogę. Jedynie mogę zasugerować próbę odpowietrzenie nagrzewnicy. Miałem podobny problem po montażu webasta. Temperatura była niska i okazało się, że nagrzewnica miała powietrze i układ nie działał. Po zdjęciu przewodu wchodzącego do nagrzewnicy nalałem tyle płynu ile się dało przy okazji trochę ją przeczyściło. Po tym temperatura wróciła do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karsto1982 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 ok spróbuję tak zrobic zobaczymy ... mogloby pomoc bo roboty przy wymianie jest z tego co sie orietuje duzo... a powiedz mi jeszcze prosze (bo jestem troche nieobeznany w tym temacie) jak zdejmę przewod doprowadzajacy to nie poleci mi z niego plyn chlodniczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Pewnie poleci, gdyż nagrzewnica jest nieco niżej niż góra chłodnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawciooo198307 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 siema.Wymieniałem nagrzewnice w n15 ale dieselu i bez klimy.Musiałem wyciągnąc tylko schowek i mały kumpel juz sie dostał do nagrzewnicy.Jest tam mało miejsca ale sie udało.Zamiennik nagrzewnicy jest troche mniejszy od orginału ale przewody pasują.Co do nawiewu to wymien filtr pyłkowy który jest pod schowkiem zobaczysz ze nawiew od razu bedzie lepiej dmuchał.pewnie masz cały zasyfiony i dlatego nie dmucha na nogi.jak sie uporasz napisz co i jak.Nara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karsto1982 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 dzieki bardzo za pomocne informacje po niedzieli bede mial dostep do garazu i mam nadzieje ze sie z tym uporam bo w takie mrozy jak maja byc kiepsko widze jazde z tak kiepskim ogrzewaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToMiPlis Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Płyn przy odpowietrzaniu wylatuje, ale tylko trochę bo górny przewód nagrzewnicy jest na wysokim poziomie. Miałem trochę szarpaniny z przewodem bo mocno siedział na wyjściu nagrzewnicy. Jeszcze przyszło mi do głowy, że może masz coś powalone z cięgnami i nie otwiera zaworu który jest na wejściu wody. Poniżej jakaś fotka z allegro jak to wygląda po wyjęciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawciooo198307 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zapomniałem.Przy wymianie nagrzewnicy musiałem tez wyjąc cały wiatrak od nawiewu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santoryn Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Co jeszcze możesz sprawdzic to działanie termostatu - ja w Almie 1.4 z klimą miałem też duże problemy z grzaniem. Jak zwrócił uwage kolega Białyyy sprawdź filtr przeciwpyłkowy - mój był tak zawalony że wentylator nie miał siły przepchnąc przez niego powietrza. Drugie co warto sprawdzić to działanie termostatu - u mnie termostat otworzył się na maska i padł w związku z tym zamiast najpierw zagrzać mi mały obieg w nagrzewnicy ładował od razu na dużą chłodnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.