Gość damiano1718 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 potrzebuje instalacji elektrycznej abs-u do primerki p11 1.6 motor! a konkretniej gdzie idzie kabel od czujnika prawego koła ( pasażera) 2 pinowy gdzie jest podlaczony? najprawdopodobniej musze go wymienic całego począwszy od kostki czujnika do jego końca towarzysze pomożecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 (edytowane) tutaj masz schemat abs ze schematu wygląda że przewód z prawego czujnika idzie do sterownika ABS na piny 9 i 10.Ewentualnie jak juz zlokalizujesz piny to możesz na próbe włożyć tam rezystor 1,6 kohm. i zobaczysz czy po załączeniu zapłonu zgaśnie kontrolka.Po ruszeniu pojazdu ona oczywiście zapali się ponownie.Na razie to tyle. Edytowane 28 Stycznia 2012 przez nissan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 (edytowane) tylko widzisz kolego w tym rzecz polega ze kontrolka mi normalnie gaśnie i sie nie zapala nawet podczas jazdy! ( czyli uklad sprawny niby) a przy hamowaniu to prawe kolo sie blokuje a na reszte kół działa abs! wczoraj np. na lodzie ni z tad ni z owad wdusilem szybko pedal hamulca( niby takie awaryjne hamowanie na probe) puszam hamulec a auto po puszczeniu hamulca hamowalo samo jeszcze przez jakies 5 sekund( czeeeeeeekalem az przestanie) i oczywiscie koło prawe bylo sblokowane tylko bylo slychac jak swiszczy po lodzie zwalniajac! wiec nie wiem co to moze byc obstawiam : pompe abs( nie dziala 1 elektrozawor), czujnik wlasnie tego prawego kołą ( hmm..tylko ze kontrolka gasnie jak gdyby nigdy nic) albo kabel od kostki czujnika do po pompy jak mówisz! a nie 15,14 pin? Edytowane 28 Stycznia 2012 przez damiano1718 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 14 i 15 na pewno nie bo to jest lewe przednie koło,a z tego co opisujesz to chodzi o prawe przednie.A próbowałeś wyciągnąć bezpiecznik od ABS żeby sprawdzić czy ma to związek z absem.Pisze tak dlatego że kiedyś kolega miał taki przypadek że po wciśnięciu hamulca ciśnienie w układzie jest na tyle duże że wypychało mu tłoczek natomiast przewód łączący zwrotnice z zaciskiem (ten elastyczny)był tak sparciały w środku że po puszczeniu pedału płyn hamulcowy nie miał szans cofnąć się z powrotem i miał podobny objaw do Twojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 a o jaki dokladnie chodzi ci bezpiecznik? ten pod kierownica? czy o przekaznik pod maska? tez mysle ze to cos z cisnieniem raczej moze byc i elektrozawor ! nie chodzi! slyszalem tez ze moze to byc wina tylnych hamulców ze cos jest wtedy duze cisnienie i kolo najblizej pompy ma najwieksze cisnienie i sie blokuje czyli prawe jakos tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 tak możesz na próbe wyciągnąć bezpiecznik od ABS-u ten pod kierownicą,ewentualnie przekaźnik pod maską i zobaczysz co wtedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 przekazniki pod maska nawt wymienialem bo mialem drugie i dalej to samo! a bezpieczniki pod kierownica wszystkie sprawdzałem DOBRE! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Tak ale czy próbowałeś wyciągnąć bezpiecznik ten od abs żeby zobaczyć czy tak samo układ hamulcowy będzie się zachowywał jak teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 bezpiecznik od abs? to wtedy wogole abs-u nie bedzie! ktory konkretni mam wyciagnac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 tak,jak wyciągniesz bezpiecznik od abs to normalne że go nie będziesz miał,i oto narazie chodzi.Układ wtedy ma działać jak normalny klasyczny układ hamulcowy a ty masz wtedy sprawdzić czy dalej przy hamowaniu masz ten problem z prawym kołem.Jeżeli będzie dalej to będziesz wiedział że to nie wina czujników,pompy abs itd.Natomiast który bezpiecznik masz wyciągnąć to masz to na klapce od bezpieczników pod kierownicą a jeżeli nie posiadasz tej klapki to foty bezpieczników znajdziesz na forum.Powodzenia i do dzieła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 ok sprawdze ale to chyba bedzie nie to! moge sie mylic ale czasami ten abs dziala na prawe kolo! ale chyba od swieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.