dawid1 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 (edytowane) Witam Mam padnięty czujnik podciśnienia Vacum. Czy mogę wmontować z terrano II 2,7 TD 1996 i będzie działał Wizualnie jest taki sam tylko nie wiem jak z parametrami. Może ktoś podpowie Edytowane 30 Stycznia 2012 przez dawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Czy chodzi CI o ten czujnik( taki czarny malutki zaworek ) ktory jest obok pompy vacum i dochodza do niego takie dwa cienkie wezyki gumowe ? Tzn. jeden przewod dochodzi od pompy vac a drugi z tego zaworu idzie do za woru egr . Jesli tak to jest to faktycznie elektrozawor sterujacy zaworem egr . Tak z rok temu widzialem na allegro uzywany po 100zl. Ceny nowego nawet Ci nie podam zeby nie dostal zawalu. No chyba z echodzi CI o inny czujnik to musisz napisac dokladnie gdzie on sie znaduje lub wstawic jego zdjecie . Jesli to bedzie ten czujnik o ktorym pisze to sciagnij z niego wtyczke i zmierz opor ma byc 36 omow lub w poblizu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 To ten na zdj. Na pewno jest padnięty bo ktoś w nim dłubał (dysza w środku jest zniszczona) No i zapala się często podczas jazdy i hamowania lampka od ręcznego wszystko sprawdziłem auto hamuje ok. Oryginał ciężko kupić a na allegro jest taki sam tylko z terrano i nie wiem czy podejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 To ten na zdj. Na pewno jest padnięty bo ktoś w nim dłubał (dysza w środku jest zniszczona) No i zapala się często podczas jazdy i hamowania lampka od ręcznego wszystko sprawdziłem auto hamuje ok. Oryginał ciężko kupić a na allegro jest taki sam tylko z terrano i nie wiem czy podejdzie Wg tego co mi się udało ustalić to nie podejdzie. Numer części 47240-01N00 Pasuje do: P11E WP11E zarówno przed liftem jak i po oraz: Y10 - Sunny wagon CD20 W10 - Primera wagon CD20 E24 - Urvan/King van TD23 i TD25 Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Dzięki za pomoc Muszę szukać używki Jak by ktoś miał na zbyciu to chętnie odkupię pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Na dniach jadę do tego gościa: http://allegro.pl/primiera-p11-lift-tdi-wszystkie-czesci-i2077402682.html po parę części. Pewnie ten czujnik jeszcze ma ale nie mam pojęcia ile idzie za to dać. A na pewno masz go uszkodzony? Mi się zaświecała kontrolka hamulca jak powietrze uciekało sparciałym przewodem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Przewody sprawdzałem i są jak nowe (wszędzie miękkie) - nie ma sparciałych odcinków Czujnik jest uszkodzony mechanicznie (ktoś chyba miał tępy śrubokręt i go poniszczył w środku) Na pewno muszę go wymienić i chętnie odkupię za ile nie wiem?nie mam porównania ale myślę że się dogadamy a gość pewnie będzie chciał go sprzedać czekam na info pozdrawiam Udało mi się rozwiązać problem z czujnikiem otóż wykręciłem uszkodzoną dyszę i przedmuchałem czujnik i nasmarowałem membranę olejem i działa czyli lampka od ręcznego już nie świeci. Sprawdziłem podciśnienie przed czujnikiem (jak sugerował Krzysiek 1958) i u mnie było 84~85 KPa więc ok. Załączam fotkę czujnika Można zamknąć temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 (edytowane) usunąłem posta bo wpisałem nie w tym temacie Edytowane 23 Lutego 2012 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Pozwolę sobie podpiąć się pod temat bo też mam problem z kontrolką hamulca. Wcześniej zapalała się czasem, zwłaszcza przy przyspieszaniu, czasem p[rzez tydzień był spokój.Nieraz pomagało zaciągnięcie ręcznego i puszczenie - wtedy kontrolka znikała. Teraz po puszczeniu mrozów świeci się cały czas z tym że nieraz na dziurach gdy samochodem trzęsie kontrolka sobie miga. Podejrzewam że rozwiązania trzeba u mnie szukać nie w układzie vacum (podciśnienia) a raczej w mechanizmie dźwigni ręcznego. Coś tam chyba się poluzowało/zepsuło i sygnalizuje zaciągnięty ręczny. Proszę o wasze opinie, może ktoś miał ten problem. Gdzie zajrzeć i jak to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 A spróbuj wcisnąć czujnik od ręcznego przez tę dziurę obok dźwigni ręcznego czy nie zgaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 U mnie na początku lampka też migała jak chciała i coraz częściej a ostatnio to świeciła cały czas. Zanim doszedłem że to ten czujnik to posprawdzałem wszystko co jest podłączone do tej kontrolki. W końcu odpiąłem ten czujnik bo mnie drażniła lampka. W sumie to na forum jest dużo na temat tej lampki. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaw Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 (edytowane) W razie problemów z żarzącą się kontrolką hamulca ręcznego, zalecam przetestowany przeze mnie preparat: http://www.smaruj.pl...ykow 100ml.html Można bez obaw zalać tym preparatem wtyczki np. na czujniku podciśnienia, oczywiście sprawdzając czy nie innych uszkodzeń, np. sparciały przewód podciśnienia. Edytowane 9 Października 2012 przez kubawinkler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 No muszę przyznać że wyszukiwarka działa lepiej niż wcześniej Ostatnio paliła mi się kontrolka jak w temacie Najpierw co sprawdziłem czy auto ma hamulce co jakiś czas żeby się nie zdziwić,na drugi dzień poświęciłem więcej czasu żeby zlokalizować co nie hallo. I wyszło że przewodu podciśnieniowe były sparciałe a dokładnie od zaworku przy wycieraczkach do vacumpompy.Zaraz resztę przewodów też powymieniałem bo nie ciekawie wyglądały też do zaworu egr i kontrolka zgasła. Hamulce często czyszczę w obu nismo tzn przeglądam klocki czy lekko pracują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.