Gość mlero Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 (edytowane) witam wszystkich- to mój pierwszy post na forum ;-)) Mam pytanie do znawców tematu; Jakie powinno być napięcie ze sterownika na sondę lambda 3 przewodową Bosch w Sunny 1,4?? U mnie przychodzi 0,27v i nic się nie zmienia, a autko pali w mieście 11l a na trasie 8,5l Wymieniłem sondę lambda na inną używana - sprawną i to samo!! Napięcie na grzałkę sondy prawidłowe i grzałka grzeje! Autem jeżdżę od 12 lat jest bezwypadkowy i nie miał żadnych napraw poza wymianą akumulatorów, świece NGK BKR5E nowe, filtr powietrza nowy, silnik pracuje równo i stabilnie , nie bierze oleju. Kiedyś jak zamontowałem magnetyzer multimag to spalanie miałem na trasie 6,2litr w mieście 7,7lit od pewnego czasu zaczął chłapać benzynę i spadły obroty na wolnych kiedyś było 800 obr teraz 600obr Wg opisu Bosch napięcie referencyjne przychodzące ze sterownika na sondę lambda powinno wynosić 0,4 - 0,5 V po to żeby sonda dawała odpowiednie impulsy w cyklu większym od 0,5Hz czyli maks co dwie sekundy. Byłem u elektryka podłaczył do sondy jakiś wskaźnik z linijką świecących diodek i nie chciał nic pokazać stał na 0,2V, po przegazowaniu się ruszyło ale i tak niemrawo Styki na wtyczce czyste i ładnie kontaktują VIN: JN1BCAN14U0502395 silnik: GA14151809B przebieg 174 tyś. km. Nie wiem czy sterownik jest do naprawy czy ten model tak ma z napięciem na sondę... Nie chcę kupować sondy bez potrzeby dlatego pytam Edytowane 1 Lutego 2012 przez mlero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 napięcie do sterownika daje sonda a nie sterownik na sondę, pomijam grzałkę, powinna falować od 0V do 1V oczywiście nie z taką dokładnością, ale jak stoi raczej sonda do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...