Gość Damiann401 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam. Mamy pytanie mianowicie almera bardzo słabo grzeje kabine kierowcy czy jesat to wina termostatu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 na 100%,o ile dmuchawa chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damiann401 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 No też tak właśnie myślałem Thx za odpowiedz ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 A jak utrzymuje się temperatura silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dareks Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 No właśnie, czy silnik osiąga jakąś temperaturkę, pozwalającą na dobre grzanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariof66 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 (edytowane) Witam ,u mnie też słabo grzeje , ale nie wiem czy to nie dlatego , że silnik mało rozgrzany . Wskazówka temperatury zwykle na 30 , 40 procent zakresu . Po mieście jeżdżę głównie na dystansach 10-15 km . Niby ciepło , ale mogłoby być lepiej . Edytowane 4 Lutego 2012 przez mariof66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Werber Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Witam Dziś pojawił mi się taki sam problem. Osiąga normalną temperaturę (wskazówka w połowie) a w środku zimo. Ponadto po jakimś czasie temperatura podnosi się tak do 3/4 i włączają się wiatraki, a na zewnątrz przecież zima na całego. Jak temperatura wraca do normy to z nawiewów wieje ciepłe powietrze ale nie trwa to długo i sytuacja się powtarza. Czy zbyt duża ilość płynu chłodniczego mogła na to wpłynąć? Cz po prostu termostat się zacina i trzeba go wymienić? A może jakiś inny pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 (edytowane) Jak będziesz miał za dużo płynu i po rozgrzaniu, zwiększy swą objętość, to ciśnienie wypchnie go przez korek w zbiorniczku wyrównawczym i nic się nie stanie. Edytowane 4 Lutego 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Werber Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Masz racje zbiorniczek wyrzuca nadmiar. Czyli to wina termostatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Nie wiem czy chłodnica jest ciepła? Ale jeżeli w środku jest chłodno a wiatraki się załączają to ja bym nie stawiał na termostat, gdyż płyn najpierw krąży w obiegu zamkniętym - czyli silnik i nagrzewnica. Potem dopiero, gdy otrzyma większą temperaturę, to termostat puszcza na pełny obieg, czyli przez chłodnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_conejo Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Witka Ja mam ten sam problem N16 1.5 benzynka. Mieszkam w cieplym kraju ale ostatnio temp zewnetrzna wynosi 7 stopni na plus i moja almerka zaczyna grzac po przejechanu jakis 4 km a ciepelko na wskazniku po jakis 8 km i nie wiem czy to normalne bo od 6 lat tak zimno nie bylo u nas a almerke mam dopiero 2 latka. Dziekuje za info i pomoc Pozdrawiam Kris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Jest OK. Jak wrócisz tutaj to dopiero zmarzniesz. A może zamarzniesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_conejo Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Wielkie dzieki za szybka odpowiedz. Ale wiesz mi tutaj tez jest zimno nawet bardzo Pozdrawiam Kris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo_ Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Jak słabo grzeje to pierwsze co trzeba sprawdzić to poziom płynu chłodniczego, jak jest go mało to nagrzewnica słabo grzeje. Gdyby termostat np. zostawał cały czas otwarty, to przy obecnych temperaturach auto nigdy by nie nabrało temperatury i w środku nie byłoby nawet odrobiny ciepła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Werber Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 (edytowane) Płyn jest w normie. Temperatura silnika w normie (wskazówka w połowie). Chłodnica w dotyku zimna. Jutro wybieram się do mechanika zobaczymy co powie ciekawego. Edytowane 5 Lutego 2012 przez Werber Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Sprawdź, czy czasem nie przyblokowało cięgien przy nagrzewnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Werber Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Jest to wina uszczelki pod głowicą lub pęknięta głowica... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.