Gość SpeedRabbit Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Ciąg dalszy borykania się z moim Nissanem... Czy u Was w Atleon`ach też tak kiepsko grzeje ??? nie dosyć, że wieje z każdej dziury (większość pozatykałem i jest ciut lepiej) to z nawiewów raz leci zimne, raz gorące a jeszcze niekiedy letnie powietrze. Teraz przy -20st skrobie boczne szyby jak w maluchu... Jak mam pasażerów to już jest masakra - paruje, zamarza i ogólnie jest słabo z widocznością! Ma ktoś może jakiś pomysł co może być przyczyną ??? auto temperature trzyma, szybko ją osiąga a w kabinie jest -10... Z centralnych nawiewów leci tylko zimne - to normalne? pytam bo w niektórych samochodach to normalne. Drugim irytującym mnie problemem są wycieraczki przedniej szyby. Kupiłem fure, wszystko było OK i po ok 2-3 trasach gdzie trochę więcej niż zwykle chodziły zaczęły co raz to wolniej chodzić...aż w końcu wczoraj stanęły! tzn zaczynają wycierać baaaardzo powoli aż stają. jak wyjdę i im pomogę to chwile pochodzą,nawet w miare dynamicznie, jak tylko wyłącze i chce włączyć to dzieje się to samo czyli stają w połowie szyby! Dzisiaj spryskałem jakimś gównianym WD40 wszystki tulejki i elementy ruchomy ale nic to nie dało! Jakieś pomysły co może być przyczyną ? brak masy? kończący się silniczek wycieraczek ? co kolwiek? aaaa bym zapomniał - czy w Waszych Atleonach też tak ciężko podnosi sie kabinę ??? u mnie potrzeba trzech tęgich chłopa, którzy musza sie konkretne napiąć co by poderwać kabine! Mam jakis tam zwykły kurnik ale chyba on nie jest przyczyną... szczerze mówiąc to nawet oleju nie mogę sprawdzić, a już nie wspomnę o innych przy silniku! Może Admin mógł by utworzyć odzielny temat o Atleon/Cabstar ??? co raz więcej tego badziewia w PL to i co raz więcej tematów będzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
allk Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Co do grzania to u mnie jest tak samo zimą szyby zamarzają choć w aucie jest gorąco . Wycieraczki to chyba problem tego modelu. (do wymiany) A jeśli nie możesz podnieść kabiny to znaczy że masz złamany drążek skrętny od podnoszenia kabiny i to też chyba jest wada bo u mnie też ostatnio pękł i podnoszenie odbywa się przy pomocy 3 chłopa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SpeedRabbit Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Już straciłem nadzieje, że ktos odpisze... Czyli zawsze będzie zimno? może to kwestia klap lub jakiejś elektroniki? Co mam wymienić? cały ten moduł/silnik od wycieraczek? Co do drążka to masz racje - jest złamany... Teraz od miesiąca stoi u mechanika i podobno znalazł/naprawił przyczynę grzania się opisanego w innym temacie. Tylko mam do wymiany termostat i nie wiem który bo sa dwa 82 i 88stopni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
allk Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 I może napiszesz co było przyczyną słabego grzania? Kolejna informacja do użytkowników Atleona. Moje Auto zaczęło przy dużym obciążeniu przeładowywać turbinę i wchodziło w tryb awaryjny były różne diagnozy elektrozawór, EGR, uszkodzona turbina itp. Do tego łapał wyższą temperaturę zwłaszcza latem. efekt wymiana dwóch turbin i ciągle mułowaty (a autko było naprawdę mocne) Dziś wpadłem na genialny jak dla mnie pomysł i wyjąłem katalizator który okazał się kompletnie zapchany. zastosowałem doraźne czyszczenie płukanie i zobaczymy co będzie dalej ale sądzę że to było główną przyczyną . W poniedziałek jade przetestować jak sytuacja się poprawi poradzę jak zaoszczędzić ewentualnie na katalizatorze, pewnie nie będzie to nówka ale z pewnością będzie spełniał swoją funkcję I po testach auto przegonione do końca licznika zbiera się niesamowicie. Do wszystkich użytkowników ZD30 jak auto muli wchodzi w tryb awaryjny pokazuje błędy typu P0229 przeczyście katalizator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość watermanxxx Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Jeśli puścisz nawiew tylko na twarz to zawsze będzie lecieć zimne powietrze. Taki patent w samochodach bez klimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.