Gość piter74 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Witajcie, potrzebuję porady w sprawie tarcia lewym tylnym kole. Na podnośniku kręcąc kołem nic nie słychać. Wymieniłem już jakiś czas temu hamulce. Osłony też są w odpowiedniej odległości. Ruszam, trze, jadę dalej prosto - nic, skręcam, znowu trze. W okresie zimowym bardziej się to nasila. Pomóżcie, ja nie wiem jak to ugryźć a chciałem zrobić to sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZBYL111 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 może być to łożysko sprawdzisz to na stacji diagnostycznej podnoszą tył auta i rozpędzają specjalną maszynką koło i sprawdzone pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter74 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Byłem niedawno (w listopadzie, a tarcie było wcześniej) na przeglądzie i nic nie było słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 NIedawno?!?!?!? To dwa miesiące temu. Łożysko może "polecieć" w ciągu minuty. Prócz tego sprawdź, czy nie zapiekł się tłok - może klocki szorują? Przy ruszaniu objaw klocków i przy skręcie również, gdyż działają inne siły na koło i piastę, a i zarazem i na tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter74 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 o.k. Dzięki chłopy. Poczekam trochę, może mrozy odpuszczą bo jak nie to ja sam przy tym kole zamarznę. Pzr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kiwens Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Prawdopodobnie bedą to klocki hamulcowe,wiosna mialem podobny przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter74 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 klocki wykluczałem, na starych były te same tarcia co i na nowych renomowanej marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 klocki wykluczałem, na starych były te same tarcia co i na nowych renomowanej marki. Zostaje więc zacisk, jak na początek a przy okazji jak bedzie podniesione koło to sprawdzisz luzy i piaste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.