Jamees Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Witam Szanownych Kolegów Mam następujący problem. Jestem w trakcie wymiany wahaczy górnych i dolnych przednich w mojej Primerce. Niestety podczas demontażu starego lewego górnego wahacza musiałem uciąć diaxem jedną ze śrub go mocujących (tę dłuższą, mocującą wahacz do nadkola). I problem jest następujący. NIE MOGĘ DOKUPIĆ TAKIEJ Parametry śruby: M12, gwint 1.25 (drobny), długość bez łba 150mm, z niepełnym gwintem, twardość przynajmniej 8,8. Obdzwoniłem okoliczne zakłady "od śrub" oraz sklepy z częsciami i pojeździłem po szrotach. NIestety nigdzie nie ma. Dodam, że wolłabym nówkę. Jestem z Będzina i mam pytanie, czy ktoś się orientuje, czy można tu coś w okolicy takiego kupić? Czy pozostaje mi ASO? Czy jakiś sklep internetowy? Z góry dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Ja tez musialem niedawno uciac z lewej strony bo nie chciala wyjsc, udalo mi sie ja dokupic w sklepie z srubami w warszawie na ul. broniewskiego kupilem wzmocniono 10.9, dopuki jej nie kupilem jezdzilem na jakies zwyklej z jednej strony zaspawana. Niekoniecznie musi byc ten sam skok gwintu ja kupilem cala srube z nakretka, wazne aby grubosc, dlugosc i wzmocnienie bylo odpowiednie i odcinek na ktorym pracuje wahacz musi byc walcowy czyli bez gwintu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jamees Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Dzięki za odzew. Masz rację z jednym wyjątkiem. SKOK GWINTU w zawieszeniu ma znaczenie. Tak przynajmniej słyszałem tu i ówdzie. Drobniejszy zapobiega ewentualnym "odkręceniom". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Ja kupilem nakretke samohamujaca i jest ok, jezdze pol roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Macie tylko kolega pisze ze mu chodzi o te sruby ktore wchodza do nadwozia i tam raczej musi miec taki skok gwintu jaki ma byc bo one trafiaja tam w nakretki gwintowane . Natomiast masz racje jesli chodzi o sruby te co przychodza do samego wahacza gornego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 A myslalem ze chodzi o ta od samego wahacza, jeszcze nie spotkalem sie zeby ta sruba nawalila. Wiec chyba aso. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jamees Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Maćku dobrze Ci się wydaje. Chodzi mi o tą od samego wahacza. Też mam nakrętkę samokontrującą, ale wolałbym aby była założona śruba taka jak oryginał (jeśli chodzi o skok gwintu), aby nie było potem niespodzianek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.