Gość misiek.21 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Witam Moja primerka ma taką dziwną przypadłość, a mianowicie przy -24 st C nie odpaliła, nie pomogła pomoc kablami po prostu odmówiła posłuszeństwa. Odpaliła dopiero na zaciąg po 2 metrach, po czym od razu zaprowadziłem do mechanika, który stwierdził że nie zawsze na elektrozawór na pompie wtryskowej podawane jest napięcie (przy mnie napięcie pokazało się raz). Po podaniu napięcia bezpośrednio na elektrozawór z akumulatora samochód odpala na dotyk. Mam teraz pytanie czy ktoś wie skąd przychodzi napięcie na elektrozawór żeby wykluczyć przetarcie przewodu. Czy ktoś posiada jakiś schemat elektryczny który by mi pomógł? Zapomniałem dodać że w momencie gdy uruchomię auto na prądzie bezpośrednio z akumulatora to zapala się kontrolka check. Autodiagnozy jeszcze nie robiłem żeby wykluczyć czujnik położenia jutro zamierzam to zrobić. Proszę o podpowiedzi gdzie szukać tego kabelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Najpierw zrob diagnostyke, bo to raczej nie kabelek tylko ktorys czujnik blokuje, zrob diagnostyke jest opis na forum, dopiero pozniej kabelek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszekb Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 I na zaciąg nie odpalaj lepiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek.21 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Dzis zrobiłem autodiagnozę i za pierwszym razem wyszedł mi błąd 21, poszedłem w ciepłe miejsce sprawdzić błąd, po ponownym sprawdzeniu po 10 minutach wyswietla 55 i teraz tylko jest 55 a napięcia na elektrozawór jak nie było tak nie ma i auto nie odpala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 A moze sprawdz ta wtyczke, co do niej dochodzi kabel od zaworu, ta 3 pinowa i on tam wchodzi sprawdz napiecie na tej wtyczce a jak nie to szukaj dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Napewno tylko 21 wywalilo i zadnego innego wiecej bledu?.Piszesz ze po ponownym sprawdzeniu jest 55. TO ponowne sprawdzenie mam rozumiec ze nie po odpaleniu silnika bo piszesz ze auto nie odpala. jesli tak to po prostu skasowales blad i masz piekne 55. Teraz trzeba znowu dac napiecie z akumulatora (swoja droga ten mechanik to albo juz stary albo jakis myslacy ) ze pomyslal o tym i odpalic . ponownie zrobic autodiagnostyke i zobaczyc czy jest jakis blad.WEdlug mnie zawor odcinajacy paliwo masz dobry bo skoro odpala po podaniu napiecia z aku to znaczy ze grzbek ze sprezynka pracuje w zaworze. Teraz mala uwaga . Ta kostke o ktorej wspominal Maciek znajdziesz na stronie 102 pliku eccd20. Rowniez na stronie 102 tego plku bedzie mial pokazane jak mierzyc przejcie omomierzem pomiedzy pinem 1 wtyczki i pinem 349 ecu . Tylko teraz ktory to jest ten pierwszy pin. Znajdziesz go w ten sposob ze albo pojedziesz po kablu i zobaczysz do ktorego wchodzi pinu tej wtyczki . Bedzie to 3 pin. Albo uda CI sie zmierzyc napiecie -ma tam byc 12v. Czyli jak znajdziemy 3 pin to 1 wiadomo ktory . Ciebie interesuja strony 100-103 pliku eccd20 . Tam bedziesz mial schematy i opisane co masz robic. Jeszcze masz drugi plik gdzie jest miedzy innymi opis pinow komputera dieselka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek.21 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Dzięki za pliki, jak wróce z roboty to podjade i posprawdzam. Dzięki raz jeszcze. Auto ożyło powodem było złej jakości paliwo, oraz kostka przy komputerze, wystarczylo poruszać i auto ożyło. Dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.