csm Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Witam, Przeczytalem wszystkie tematy o paskach z szukajki, ale nikt nie poleca jakiejs konkretnej marki. Moj problem polega na tym, ze wymienilem sobie oryginalne nissanowskie paski bo juz cwierkaly. Zalozyli mi Dayco. Po wymianie naciagalem je ze 3 razy az wkoncu zignorowalem, ze piszcza na zimnym przy odpalaniu, bo na cieplym ich slychac nie bylo. Wiadomo do czego to doprowadzilo - zerwal sie ten, do ktorego jest najlepszy dostep. Teraz mam Bosha i znowu naciagam juz go chyba 5ty raz, mam nadzieje, ze ostatni, ale jak znam zycie, to nie sadze. Mowa o tym, do ktorego jest najlepszy dostep (ten drugi nie piszczy). Teraz pytanie, czy polecacie jakas inna sprawdzona marke zamiennikow, z ktora nie bedzie takiego klopotu? Podobno z oryginalnym nissana dopiero ma nie byc problemu. Naciagac tego Bosha w nieskonczonosc? Tez tak dlugo sie wam te paski ukladaja po wymianie? 2.2 dCi, 136ps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 A sprawdziłeś, czy koło pasowe nie jest zużyte? Bo Dayco to jedne z najlepszych pasków. Od siebie polecę też Mitsuboshi, jak dla mnie to najwyższa półka pasków do aut japońskich (bo tylko do takich aut robią paski ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csm Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Mechanik mowil, ze nie jest zuzyte zbytnio. Z tego co czytalem, ale odnosnie paskow rozrzadu, to Dayco to wlasnie najnizsza polka (nie wiem jak w przypadku klinowych). Polecili mi kupic oryginalny. Bede mial tez na uwadze te Mitsuboshi, dzieki za wpis. Poki co wierze w tego Bosha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 od siebie polecę Gates, Conti i Goodyear ojciec był przez lata importerem goodyear'a i są one robione w Serbii, a nie Chinach, co zauważlne jest w jakości wykonania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Mechanik mowil, ze nie jest zuzyte zbytnio. Z tego co czytalem, ale odnosnie paskow rozrzadu, to Dayco to wlasnie najnizsza polka (nie wiem jak w przypadku klinowych). Czyli jednak koło pasowe już coś tam niedomaga Dayco to nie najniższa półka, idzie na pierwszy montaż m.in. do VW czy Opla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csm Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Odswieze: Wymienilem pasek alternatora na oryginalny nissana - koszt ~120zl. Zrobilem na nim do tej pory jakos 3-4 tys. km i jeszcze nie naciagalem, bo nie ma potrzeby, a ponad norme przy zakladaniu naciagniety nie byl. Ani razu nie slyszalem, zeby zapiszczal. Poprzednie paski naciagalbym juz ze 3 razy, a i tak na zimnym by przez chwile je bylo slychac. Zdecydowanie zauwazalna roznica jakosci w stosunku do zamiennikow, takze polecam, zeby nie placic 3 razy. No chyba, ze moja sztuka taka wybredna jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.