Gość Pawlik89 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Na początek pozwolę sobie się przywitać, gdyż jest to pierwszy mój post na tym forum i zapewnić, że korzystam z wyszukiwarki. Nie znalazłem jednak satysfakcjonujących mnie odpowiedzi odnośnie dwóch dręczących mnie problemów: wariującego wskaźnika paliwa z wymianą wskaźników w tle. Na starym zestawie wskaźników wskaźnik paliwa pływał i w dodatku gdy w baku znajdowało się np. 10 litrów benzyny to wskazywał totalne dno. Obecnie wymieniłem zegary bo połaszczyłem się na takie z obrotomierzem (zamiast zegarka analogowego). Na obecnych wskaźnikach wskazówka nie pływa, ale przy tankowaniu za 100zł wskaźnik uznał, że nic się nie wydarzyło, nie drgnął. Po wymianie zegarów było to moje pierwsze tankowanie, wskazówka konsekwentnie idzie w dół. Wolałbym się dopytać o możliwe opcje zanim zacznę się bawić w pływaki. Warto jednak zauważyć, że to drugi komplet wskaźników i nie wiem czy zimne luty załatwią tutaj sprawię. Jakieś pomysły? Drugim tematem jest to, że choć obrotomierz się obudził to wskaźnik temperatury silnika zdechł. Generalnie te kostki się różnią między sobą stąd moje pytanie czy ma ktoś schemat z uwazględnieniem kolorów kabli żebym mógł podłączyć ten wskaźnik odpowiednio? Moja Primerka zanim ją kupiłem stała 1,5 roku na ogrodzie więc generalnie teraz wychodzą różne kwiatki, w sumie mają prawo. Wiem, że tamat w wielu wariantach był omawiany, ale o wersjach zegarów i ewentualnych korektach połączeń nie znalazłem zbyt wiele. Zorientowane osoby uprzejmie proszę o pomoc. Pozdrawiam, Pawlik89 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.