Gość Woj Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Witam, mam w mojej P10 oryginalny centralny zamek z pilotem. Problem jest taki, że reakcja samochodu na wciśnięcie otwórz/zamknij wymaga kilkukrotnych prób - często nie chce "załapać". Z kluczyka jest wszystko ok. Sytuacja występuje na obu pilotach, wymieniałem baterie na nowe i programowałem od nowa kluczyki, jest tak samo Czasami szybciej jest otworzyć kluczykiem niż próbować kilka razy trafić w czujnik w samochodzie. A tak btw. może ktoś wie, gdzie jest czujnik pilota w P10? Może ktoś miał podobną sytuację?. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Oryginalny system ochrony NATS komunikuje sie radiowo miedzy centralka a pilotami. Wiec "celowanie" mija sie z celem. A co do umieszczenia centralki to niesstety nie pomoge. Sam mam wlasnie taki system, ale niestety nie mam do niego pilotow, wiec zamontowalem odzielny system alarmowy sterujacy centralnym zamkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Oryginalny system ochrony NATS komunikuje sie radiowo miedzy centralka a pilotami. Wiec "celowanie" mija sie z celem.A co do umieszczenia centralki to niesstety nie pomoge. Sam mam wlasnie taki system, ale niestety nie mam do niego pilotow, wiec zamontowalem odzielny system alarmowy sterujacy centralnym zamkiem. ok, dzięki za info. Wczoraj upuściłem pilota na ziemię i.... poprawiło mu się. Słowem - być może gdzieś coś nie łączy. Będzie trzeba zerknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 centralka c.zamka mieści się przy prawych przednich drzwiach za kompem auta, przynajmniej u mnie tak jest, a jeżeli chodzi o Nats z immobiliserem to siedzi on w koputerze samochodu - niestety. Przerabiałem temat jak pilot i nats zgubił program, ZERO jazdy tylko hol. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 centralka c.zamka mieści się przy prawych przednich drzwiach za kompem auta, przynajmniej u mnie tak jest, a jeżeli chodzi o Nats z immobiliserem to siedzi on w koputerze samochodu - niestety. Przerabiałem temat jak pilot i nats zgubił program, ZERO jazdy tylko hol. pzdr Jeżeli dobrze rozpoznałem instrukcję, to immobiliser włącza się automatycznie. Na ile to firmowe zabezpieczenie ma jeszcze jakąś wartość w dzisiejszych czasach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 centralka c.zamka mieści się przy prawych przednich drzwiach za kompem auta, przynajmniej u mnie tak jest, a jeżeli chodzi o Nats z immobiliserem to siedzi on w koputerze samochodu - niestety. Przerabiałem temat jak pilot i nats zgubił program, ZERO jazdy tylko hol. pzdr Jeżeli dobrze rozpoznałem instrukcję, to immobiliser włącza się automatycznie. Na ile to firmowe zabezpieczenie ma jeszcze jakąś wartość w dzisiejszych czasach? ja też posiadam immo z cetralnym zamkiem, nie otworzysz drzwi poilotem nie pojedziesz, i włacza sie automat7ycznie po 20 s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 centralka c.zamka mieści się przy prawych przednich drzwiach za kompem auta, przynajmniej u mnie tak jest, a jeżeli chodzi o Nats z immobiliserem to siedzi on w koputerze samochodu - niestety. Przerabiałem temat jak pilot i nats zgubił program, ZERO jazdy tylko hol. pzdr Jeżeli dobrze rozpoznałem instrukcję, to immobiliser włącza się automatycznie. Na ile to firmowe zabezpieczenie ma jeszcze jakąś wartość w dzisiejszych czasach? Tak, zgadzam się immo włacza się automatycznie, nawet jak kluczyk jest w stacyjce, silnik zgaszony i otworzysz drzwi, i włącza się po zamknięciu centr zamka. Wartość ma duuużą prawie 500zeta[ze zniżkami dla klubowiczów] jak padł pilot i nats w aucie zgubił program, ASO walczyło 2dni a później czekali na specjalny komp czy coś do progamowania kopmutera z nats-em i pilota [jedno urządzenie w Polsce]. Od tamtej pory pilot zamyka i otwiera drzwi za 1 razem. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 centralka c.zamka mieści się przy prawych przednich drzwiach za kompem auta, przynajmniej u mnie tak jest, a jeżeli chodzi o Nats z immobiliserem to siedzi on w koputerze samochodu - niestety. Przerabiałem temat jak pilot i nats zgubił program, ZERO jazdy tylko hol. pzdr Jeżeli dobrze rozpoznałem instrukcję, to immobiliser włącza się automatycznie. Na ile to firmowe zabezpieczenie ma jeszcze jakąś wartość w dzisiejszych czasach? Tak, zgadzam się immo włacza się automatycznie, nawet jak kluczyk jest w stacyjce, silnik zgaszony i otworzysz drzwi, i włącza się po zamknięciu centr zamka. Wartość ma duuużą prawie 500zeta[ze zniżkami dla klubowiczów] jak padł pilot i nats w aucie zgubił program, ASO walczyło 2dni a później czekali na specjalny komp czy coś do progamowania kopmutera z nats-em i pilota [jedno urządzenie w Polsce]. Od tamtej pory pilot zamyka i otwiera drzwi za 1 razem. pzdr tylko powstaje problem jak ma sie tylko jedne pilot sprawny a drugi jest uszkodzony, jat ten uszkodzony naprawić? byłem w aso w lublnie i chciel;i odemnie 670 zł za drugiego pilota, bo uszkodzonych nie naprawiają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 pzdr tylko powstaje problem jak ma sie tylko jedne pilot sprawny a drugi jest uszkodzony, jat ten uszkodzony naprawić? byłem w aso w lublnie i chciel;i odemnie 670 zł za drugiego pilota, bo uszkodzonych nie naprawiają Ja miałem jednego pilota, drugi w wawie kosztował 200z haczykiem. Teraz mam dwa tylko stary nie działa, bo nie udało go się zaprogramować. Czyli sumując mam teraz to samo co ty, a jak rozprogramuje się nats to nawet dobry pilot nie pomoże. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 centralka c.zamka mieści się przy prawych przednich drzwiach za kompem auta, przynajmniej u mnie tak jest, a jeżeli chodzi o Nats z immobiliserem to siedzi on w koputerze samochodu - niestety. Przerabiałem temat jak pilot i nats zgubił program, ZERO jazdy tylko hol. pzdr Jeżeli dobrze rozpoznałem instrukcję, to immobiliser włącza się automatycznie. Na ile to firmowe zabezpieczenie ma jeszcze jakąś wartość w dzisiejszych czasach? ja też posiadam immo z cetralnym zamkiem, nie otworzysz drzwi poilotem nie pojedziesz, i włacza sie automat7ycznie po 20 s. dziwne... u mnie nie muszę otwierać drzwi pilotem. Ponieważ jak już pisałem - często pilot "nie chce załapać" otwieram drzwi kluczykiem i jadę. Pytanie - czy jest coś uszkodzone, czy tak skonfigurowane, z tego co piszą w instr. użytkowania, kluczyk też rozbraja system. Dioda na kokpicie po lewej stronie zachowuję się "książkowo". pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kozi6 Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 no no, ciekawych rzeczy sie tu dowiaduje ja mam oryginalny pilot do centralnego , (chyba oryginalny choc pisze na nim siemens nie nats) i podobno mam tez immobiliser (tak mowil sprzedajacy) ale na desce nie mam zadnych kontrolek od immobilisera o co chodzi? Moj pilot jest nieoryginalny i immobilisera tez brak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Tak, zgadzam się immo włacza się automatycznie, nawet jak kluczyk jest w stacyjce, silnik zgaszony i otworzysz drzwi, i włącza się po zamknięciu centr zamka. Wartość ma duuużą prawie 500zeta[ze zniżkami dla klubowiczów] jak padł pilot i nats w aucie zgubił program, ASO walczyło 2dni a później czekali na specjalny komp czy coś do progamowania kopmutera z nats-em i pilota [jedno urządzenie w Polsce]. Od tamtej pory pilot zamyka i otwiera drzwi za 1 razem. Tzn. że miałeś podobny problem? Tzn. nie zawsze łapał Ci pilot, czy padł całkiem? Nie wiem sam co mam o tym sądzić: 1. Pilot ma słaby zasięg i łapie dopiero za którymś naciśnięciem guzika 2. Często "gubi" program i pomaga dopiero wyjęcie baterii i włożenie ponownie, a następnie zaprogramowanie przez odpowiednią komb. klawiszy na pilocie. Nie do końca rozumiem też na czym polega uzbrojenie systemu nawet jeżeli kluczyk jest w stacyjce - przecież tam nie ma alarmu, a jak przekręcę kluczyk to samochód zapali i można jechać. Zmierzam do tego, że tak naprawdę nie odczułem jeszcze na sobie "działania systemu". Bez względu na to, czy otworzę kluczykiem czy z pilota - zapalam i jadę. Czy w kluczyku siedzi jakaś elektronika? Mam na nim napis NATS i taki czerwony mały pasek na rogu. Chodzi o to, ze NATS wie, że w samochodzie jest kluczyk i dlatego zdejmuje blokadę? Działa to na zasadzie zbliżeniowej, czy jak? ktoś wie? Motam troszkę, ale tak naprawdę zagadką jest dla mnie ten cały NATS. Oba piloty zachowują się "dziwnie". Mają żałosny zasięg. Boję się, że to może wina jakiegoś układu wewnątrz samochodu. A może robię coś źle. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 ...Nie do końca rozumiem też na czym polega uzbrojenie systemu nawet jeżeli kluczyk jest w stacyjce - przecież tam nie maalarmu, a jak przekręcę kluczyk to samochód zapali i można jechać... Generalnie wkladasz kluczyk i NATS sie o tym dowiaduje, czeka na kod z kluczyka. Jesli go dostanie, to pozwala go uruchomic. Jak bys wlozyl identyczny kluczyk, ale bez "tego czerwonego paska" to samochod by nie zapalil (tylko nie pamietam czy nie zapala, czy w ogole rozrusznika nie slychac). Majac zwykly kluczyk bez "tego czerwonego paska" i pilota jestes w stanie wlasnie tym pilotem odblokowac NATSa. No i na koniec zrob maly test. Wsadz kluczyk do stacyjki i zapal silnik. Nastepnie zgas, ale nie wyciagaj kluczyka. Po pewnym czasie sprobuj ponownie uruchomic silnik. Nie pamietam po jakim czasie, ale NATS powinien zadzialac i odpalenie silnika bedzie mozliwe dopiero po wyjeciu i ponownym wsadzeniu kluczyka. Przerabialem to juz kilka razy, zazwyczaj podczas pobytu u swojego mechanika w warszatcie . Tak wlasnie dziala uzbrojenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 U mnie kluczyk nie ma czerwonego paska, Natsa odblokowuję z pilota. Po zgaszeniu auta i otwrciu drzwi na na jakieś 15s muszę nacisnąć przycisk na otwarcie [kluczyk cały czas w stacyjce] dopiero uruchomię motor, inaczej to kręci rozrusznik ale nie chce załapać. Tak samo mam z dorobionym kluczykiem. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 dzięki chłopaki za wyjaśnienie wątpliwości. proszę jeszcze tylko o info odnośnie zasięgu pilota, macie z tym jakieś problemy? Tak sobie myślę, że może kupiłem jakieś lewe baterie i stąd problem. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 dzięki chłopaki za wyjaśnienie wątpliwości. proszę jeszcze tylko o info odnośnie zasięgu pilota, macie z tym jakieś problemy? Tak sobie myślę, że może kupiłem jakieś lewe baterie i stąd problem. pozdrawiam. zasiegu dokładnie nie mierzyłem, ale działa z baedzo bkiskiej odległosci. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomciuu Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Czy kluczyk z "tym czerwonym paskiem" może być dorobiony poza ASO? Pokazywałem ten kluczyk w kliku punktach i zazwyczaj mówili "150,- PLN i 15 minut" - ale nie chciałbym się władować. Drugi kluczyk mam ułamany w prawych drzwiach, a piloty Nissana do centralnego mi nie działają W jakimś wątku znalazłem kodowanie pilotów (6 razy zakręcić zapłonem itd), ale to mi nie działa. I stąd drugie moje pytanie: gdzie znajduje się bezpiecznik od odbiornika fal pilotów? Prawdopodobnie to jest przyczyna. 08.08.2006 OK, piloty działają - znalazłem inny wątek z kodowaniem pilotów "LUCAS 3TXA" w samochodach z diodą na podszybiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoLo Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 zasiegu dokładnie nie mierzyłem, ale działa z baedzo bkiskiej odległosci. U mnie dziala tylko przy samej szybie i to tylko jeden pilot... :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pimi Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 u mnnie podobnie trzeba blisko podejsc do auta ale to ma swoje plusy jak sie dzieciak bawi pilotem to nie zostawisz otwartego wozu ktore jest tak cenne pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoLo Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Moze i racja tyle tylko ze ja nie mam jeszcze dzieci i strasznie mnie to irytuje ze tylko przy samej szybie da sie otworzyc.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Czy P10 przed faceliftem tez miały jakieś fabryczne zabezpieczenie? Nie ma diody, nie ma pilota? GA16DS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzegorzS67 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Mam prośbę dotyczącą kodowania w P10 z diodą na podszybiu jeśli ktoś wie jak to zrobić lub ewentualnie jak rozbroić tego NATSa to proszę o info. Ja mam właśnie problem z odblokowywaniem immo w P10 z 1995. Może ktoś ma namiary na kogoś kto ewentualnie dorobi taki pilot (LUKAS 3TXA), w serwisie nissana w krakowie chcą 550 zeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.