Gość kastol20 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Witam, posiadam nisssan primere P11 , z 98r, 1.6 benzyna + gaz, hatchback, przymierzam sie do wymiany sprzegla oraz paska rozrządu. Czy mozecie mi doradzic jakich producentów warto wybrac i ile te podzespoły mniej wiecej bede mogly kosztowac, chciałbym zamienniki dobrej jakości oraz ile za robocizne wymiany tych dwoch elementów powinien wziac mechanik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter-urs Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Po pierwsze w twoim nisanie nie ma paska rozrządu tylko łańcuch wymienia się go gdy go słychać z z tym jest różnie można przejechać 100000tyś a można i 400000tyś koszt wymiany kompletu łańcuch orginalny reszta dobre zamienniki to koszt 1400-1700zł z robocizną zależy gdzie.Co do sprzęgła to VALEO 350-500zł ewentualnie AISIN 300-450ZŁ.+ koszty robocizny.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 dołączam sie do tematu bo na moj ze sprzeglem nik sie nie wypowiada coś! CHCE ZMIENIC sprzegło w moje primerce 1.6 16v hatchbatch p11! chcialem z firmy LUK-a ponoc BARDZO DOBRE( NAJLEPSZE) tylko ze komplet na allegro 680zł w 2 sklepach u mnie pytałem to tez 680zł zajechalm do 3 sklepu i za LUK-a zagadali 285zł( chyba jakas podroba) i zastanawiam sie nad valeo za 350zł tylko sa podrobki VALEO? mozna jakos poznac ze to podrobka? to ktore np kupic z allegro? poda ktos linka? bo jutro bede kupował! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 620236800 - jeżeli taki nr LUK to cena normalna - 285, chyba że masz wersję 106 KM to nr 622303900 i cena 680 to szukaj Valeo (w środku i tak będzie PHC VALEO Korea) cena powinna oscylować ok. 300 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 mam w dowodzie napisane 73kw czyli chyba 100 koni! wiec chyba za te 285zł? mam racje?a o co chodzi z tymi numerami? co lepsze? LUK CZY VALEO? I dlaczego do wersji 106 konnej jest az za 680zł? skad ta róznica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 (edytowane) Tak powinno być to tańsze, średnica tarczy 200 mm. Jeżeli nie dasz rady załatwić pisz na priva postaram się pomóc. Do 106 koni sprzęgło ma większą średnicę. Edytowane 10 Lutego 2012 przez glo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kastol20 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Po pierwsze w twoim nisanie nie ma paska rozrządu tylko łańcuch wymienia się go gdy go słychać z z tym jest różnie można przejechać 100000tyś a można i 400000tyś koszt wymiany kompletu łańcuch orginalny reszta dobre zamienniki to koszt 1400-1700zł z robocizną zależy gdzie.Co do sprzęgła to VALEO 350-500zł ewentualnie AISIN 300-450ZŁ.+ koszty robocizny.pozdrawiam. to dzieki za wyprowdzenie z błedu, chociaz poprzedni uzytkownik mowil mi cos o pasku rozrzadu, a jesli ja sie pomylilem i moja primera jest P10 ( bo roczniki produkcji p10 i p11 jakos sie zakladaja) to tez bedzie lancuszek? jak sprawdzic w jakim jest stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter-urs Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 P-10 produkowali do 96 roku .Tam też był łańcuch.Jak sprawdzić jeżeli nie hałasuje to wszystko jest ok,otwórz maskę i posłuchaj jak jest rozciągnięty to będzie słychać taki metaliczny dzwięk z lewej strony stojąc przed samochodem.Choć w wielu przypadkach to nie łańcuch a napinacz czy wyrobiona prowadnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kastol20 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 piter-urs, przesluchalem wczoraj swojego nissana i jedyny dzwiek jaki slysze to takie bardzo szybkie stukanie jakby plastiku o plastik ( na zdjeciu zaznaczylem kółkiem z jakiego elementu wychodzi ten dzwiek) gazownik mowil mi ze to normlane , ale sam juz nie wiem. Druga kwestia to wyciek obok silnika (na zdjeciu zaznaczony strzałka) zastanwiam sie czy jakas uszczelka nie trzyma albo poprostu srube trzeba dokrecic, zastanawiam sie bo co jakies 1-2tys km musze trszke oleju dolewac byc moze to przez ten wyciek,licze na Wasze wypowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter-urs Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Gazownik ma racje to wtryski tak cykają.Wyciek, wydaje mi się że puścił uszczelniacz aparatu zapłonowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kastol20 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Gazownik ma racje to wtryski tak cykają.Wyciek, wydaje mi się że puścił uszczelniacz aparatu zapłonowego. a to nie problem ze tak cykaja? objaw "wyrobienia"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter-urs Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Żaden tak ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.