Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] NATS - jaki alarm ?


Gość Griszka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam :-)

 

autko: P11-144 2001r, system NATS z centralnym w kluczyku.

 

chciałbym założyć alarm, ale podłączyć go do systemu NATS tak, żeby sterowanie alarmem (załączanie-wyłączanie) sprzęgnięte było z zamykaniem i otwieraniem samochodu przez oryginalny pilot w kluczyku.

 

czy ktoś próbował czegoś takiego? Jaki alarm? Jak podłączyć? Może ktoś dysponuje jakimiś schematami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje doswiadczenia dotycza P10, ale pewnie u Ciebie jest analogicznie. Mianowicie, sterowanie centralnym przez alarm mam podpiete rownolegle do oryginalnego sterownika centralnego zamka. Zapewne u Ciebie tez tak mozna zrobic. Tylko pamietaj, ze jak bedziesz mial uzbrojony alarm, to po odryglowaniu zamkow i otworzeniu drzwi (ewentualnie innej chronionej strefy) to alarm sie wzbudzi i bedzie wyl :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qwinto : w swojej starej P10 zrobiłem tak jak Ty masz teraz, tzn. założyłem alarm i podłączyłem istniejący sterownik centralnego do nowego alarmu. Wtedy przybył mi do kluczyka nowy pilot (od alarmu).

 

Teraz mam pilota w kluczyku, który ma taką sympatyczną funkcję, że jednokrotne naciśnięcie powoduje otwarcie tylko drzwi kierowcy, a dwukrotne - reszty drzwi. Nie chciałbym dokładać do kluczyka z pilotem jeszcze jednego pilota (od alarmu i ew. sterującego również centralnym) tylko chcę wykorzystać istniejący pilot do sterowania nowo założonym alarmem.

Napewno jest możliwość podłączenia centralki alarmowej do sterownika NATS (i jednocześnie sterownika centralnego) w taki sposób, żeby sterownik NATS włączał/wyłączał centralkę alarmową, ale potrzebuję jakiegoś schematu centralki NATS (z jakiego wyjścia skorzystać) i oczywiście centralki alarmowej, którą można sterować sygnałem z tejże centralki NATS.

 

Uff.. trochę długo, ale chyba dosyć jasno wytłumaczyłem czego szukam :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, mea culpa, niedoczytalem o tym kluczyku i jego funkcji.

Teraz trzeba sprawdzic czy w ogole da sie zarejestrowac w jakiejs centralce alrmowej Twoj pilot w kluczyku.

A druga sprawa to alarm z identyczna funkcja otwierania drzwi kierowcy i pozostalych. Ja bym zaczal od pierwszej kwestii.

Teoretycznie jesli pilot dziala w systemie KELLOQ to mozna go zarejestrowac w kazdej centralce, ale jak to jest w praktyce to nie stety nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, czy jest taka potrzeba, żeby centralka alarmowa rejestrowała pilota?

Myślałem o bezpośrednim, przewodowym połączeniu centralki NATS z alarmem.... tylko czy robi sie takie alarmy, żeby sygnał (w takim przypadku niekodowany) mógł uzbroić/rozbroić centralkę?

Własciwie, to mógłbym sam sklecić taką centralkę, ale jest jakiś problem niezawodności... A złodziej to raczej (w obecnych czasach) nie spodziewałby się, że stosunkowo prosto można taki alarm rozbroić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz rozumiem Twoje intencje.

Widze ze moze byc z tym straszna rzeźba. Trzeba polaczyc i dogadać dwa urządzenia. Chyba bedziesz pionierem w tej kwestii :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem sobie spokój z montażem do NTS-a i z ASO. Zamontowałem niezależny alarm i w ten sposób mam jak gdyby dwa niezależne zabezpieczenia. PS jedynie co trzeba zapamiętać to kolejnośc włączania i wyłaczania ale idzie przywyknąć.

Pozdrawiam Klubowiczów Marian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie byłem w ASO i tak z ciekawości spytałem ile kosztuje alarm z montażem - wychodzi prawie 1500 zł

 

Będę rzeźbił !

 

MAM TENS SAM PROBLE I DOWIADYWAŁEM SIĘ U MNIE W FIRMI ALARM ZE STEROWANIEM W KLUCZYKU (CZYLI JEDEN PILOT PODPINAJĄ SIĘ POD TO WSZYSTKO) 850 ZŁOCISZY :cry: :cry: :cry:

NARAZIE MYŚLĘĘĘ :lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w firmie zakładającej alarmy nie zakładają badziewia za 300 złociszy taki standard do naszej ale z drugim pilotem to 500 złociszy a jak w klucz to 850 :cry: :cry: :cry:

PS. moja to 10.99 rok rejestracja 00

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś do ASO podchodzę z rezerwą w końcu tam też pracuje mechanik a nie wiadomo na kogo trafisz miałem kumpla we Fiacie jak kiedyś pojechałem do niego zbadać autko znajomemu to załamka podchodzi jakiś "autoryzowany mechanik fiata" i nawet nie wie gdzie jest złączka od kompa nie wspominając o różnych teoriach dlaczego nie pali albo taklie inne . :lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odgrzewam kotleta :D

 

Chce zalozyc alarm do mojej primerki ktora ma centralny i imo. z NATS. Chce obslugiwac centralny z pilota alarmu. Wiem ze NATS ma tam jakis troche inny chyba system zamykania drzwi niz normalnie przez centralny. Jak to podlaczyc? Czy trzeba gdzies do sterwonika NATS sie wpiac alarmem zeby przy uzbrajaniu alarmu szedl sygnal do centralki NATS i przez nia zamykal sie centralny, Czy podlaczyc porostu silowniki do modulu centralnego z alarmu - to wydaje sie najprostrze tylko nie wiem czy to bedzie taki sam efekt jak zamkne drzwi przez pilota z NATS ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Odgrzewam kotleta

 

Chce zalozyc alarm do mojej primerki ktora ma centralny i imo. z NATS.

 

Ja tez odgrzewam :) Chcialem zapytac jak sobie poradziles z tym problemem bo jestem w tej samej sytuacji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta

 

Chce zalozyc alarm do mojej primerki ktora ma centralny i imo. z NATS.

 

Ja tez odgrzewam :) Chcialem zapytac jak sobie poradziles z tym problemem bo jestem w tej samej sytuacji :D

 

No poradzilem poradzilem. Ale jak konkretnie to juz nie pamietam :D Kabinowalem ze schematami z ksiazki. Po lewej stronie pod bezpiecznikami jest skrzynka od centralnego - do niej sie wpialem. Najlepiej sprawdz jak w alarmie wyzwala sie centralny czy plusem czy minusem. I pozniej podlacz sie woltomierzem do przewodow co wychodza z tej skrzynki i sprawdzaj - zamykasz auto i patrzysz gdzie jest prawidlowy impusl - ja tak robilem. Pozniej jak wydawalo mi sie ze znalalzem to podlaczalem tam recznie z akumulatra impuls - jak drzwi sie zamknely lub otowrzyly to tam podlaczalem alarm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raf4rb
Ja tez odgrzewam Chcialem zapytac jak sobie poradziles z tym problemem bo jestem w tej samej sytuacji

Wystarczy zakupić alarm bezpilotowy, cena około 120zł (oczywiście są i droższe), podpięcie niewiele a właściwie wogóle nie różni się od montażu zwykłego alarmu na pilota, bo w tym wypadku oryginalny zamek na pilota (NATS) steruje załączaniem alarmu, a zakładając typowy alarm z pilotem to on steruje centralnym zamkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy zakupić alarm bezpilotowy

 

no wlasnie o tym mysle :D Ktos moze jakis polecic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...