Gość Whitie Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 (edytowane) To Terrano ze zdjęcia jest podkręcone na maxa... Z resztą całe jest bardzo mocno dźwigniete Dziś nawet z kolegą Dżem to samo zdjecie omawialiśmy Edytowane 10 Kwietnia 2012 przez Whitie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 (edytowane) No niestety ja już "podniesione" kupiłem. Znalazłem na portugalskim forum podniesione terrano, to między dolną krawędzią sprzęgiełka a błotnikiem było 55cm. Miałem wrażenie że można tam głowę włożyć . U mnie odległość między sprzęgiełkiem a błotnikiem to 51 cm i ledwo mieści się pięść. Dodam ze jeżdżę na oponach 30/9.5/15. Jak myślicie. Czy wymiana gum pomoże trochę? Edytowane 11 Kwietnia 2012 przez kraqsek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 (edytowane) No niestety ja już "podniesione" kupiłem. Znalazłem na portugalskim forum podniesione terrano, to między dolną krawędzią sprzęgiełka a błotnikiem było 55cm. Miałem wrażenie że można tam głowę włożyć . U mnie jest 51cm a odległość między sprzęgiełkiem a błotnikiem to 51 cm i ledwo mieści się pięść. Dodam ze jeżdżę na oponach 30/9.5/15. Jak myślicie. Czy wymiana gum pomoże trochę? wkładając większe balony owszem podniesiesz trochę auto ale zmiejszysz też prześwit nadkola. Mierzenie od sprzęgiełka do krawędzi błotnika jest względne bo ktoś ten błotnik mógł podciąć tak też możesz powiększyć prześwit chybe, że na myśli "gum" masz co innego. zrób delikatny lift budy 4cm też jakiś sposób. Edytowane 11 Kwietnia 2012 przez zakula81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Gumy=polibusze Liftu budy nie chce robi. Chce tylko podnieść przód żeby wyrównać samochód. Robię to tylko w celach estetycznych. Bo niestety mój tyranek wygląda jak dragster a to mi się nie podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 No niestety ja już "podniesione" kupiłem. Znalazłem na portugalskim forum podniesione terrano, to między dolną krawędzią sprzęgiełka a błotnikiem było 55cm. Miałem wrażenie że można tam głowę włożyć . U mnie odległość między sprzęgiełkiem a błotnikiem to 51 cm i ledwo mieści się pięść. Dodam ze jeżdżę na oponach 30/9.5/15. Jak myślicie. Czy wymiana gum pomoże trochę? Czegoś nie rozumiem. Kupiłeś podkręcone a potem opuściłeś? Czy samo "klękło" z czasem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loin Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Przod nigdy oryginalnie nie stal na rowni z tylem. Zawsze byl nizej z przodu mozecie sobie zobaczyc na filmach promocyjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Czegoś nie rozumiem. Kupiłeś podkręcone a potem opuściłeś? Czy samo "klękło" z czasem? Nic nie opuszczałem. Kupiłem rok temu samochód i nic w nim nie grzebałem. Wysyłając zdjęcie na forum chciałem się upewnić czy kiedyś było już grzebane i niestety koledzy stwierdzili że mam na maksa skręcone drążki. Czekam na polibusze, jak dojada to zabieram się za remoncik Hehe a może będę musiał opuścić zawieszenie po wymianie gum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 (edytowane) Przod nigdy oryginalnie nie stal na rowni z tylem. Zawsze byl nizej z przodu mozecie sobie zobaczyc na filmach promocyjnych Tak własnie jest. Niestety nikt chyba nie wie jaka jest ta odleglość w oryginale... Edytowane 11 Kwietnia 2012 przez Whitie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loin Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Generalnie nic poza lansem wam to krecenie nie daje a i zeby sie lansowac z wyzszym przodem to tez trzeba wiedziec jak to zrobic. Kazdy podkreci wyrowna i jest zadowolony, ale potem katy nie te, drze opony, przednie ośki pracuja pod zlym katem itd... terrano ma z przodu taki sam jak nie wiekszy przeswit niz patrol ( nawet sobie jutro pomierze ). Jesli tylko stoi prosto i mozna wlozyc piesc pomiedzy nadkole i opone to wszystko gra. A jesli juz chcecie krecic to zrobcie to porzadnie z katami zbierznoscia itd 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 (edytowane) Długo sie za to zabierałem ale w końcu: Podkręciłem dziś jakieś 4 cm. Najpierw dzwignałem do samego końca - poszlo jakies 6,7 cm Skręciłem do 4 cm. Po przejechaniu kilkuset metrów po dziurach ustawił sie tak że z lewej było + 4,4 cm, z prawej 3,5 cm Znowu równanie do 4 cm. Pojeździłem, klapneła moja strona o jeszcze 7 mm. powórt i znowu równanie. Po całym dniu jest 4cm z obu stron. Mierząc od ziemi do rantu błotnika w centralnym miejscu, na oryginalnych oponach, z cisnieniem 2.0 jest dokładnie 84 cm, od dołu piasty do rantu - 53,5 cm. Odległości między odbojami są równe. Po geometrii: - K Pochylenia - na zielono, powiedziałbym, że w ideale. - KW Sworznia - 8 minut ponad normę więc dla laika jak ja niezauważalna różnica. - Zbieżność - delikatnie rozjechana ale to składam na karb zimy, dziur itd a nie samej operacji. Mój wniosek jest taki, że po dźwignięciu auta o te 4 cm, geometria wróciła do normy (przynajmiej pochylenie), jedzie się wygodniej, siedzi się wygodniej (bo nie pyskiem do dołu). Poki co widze same plusy. To tak dla tych niezdecydowanych i dla teoretyków jak ja :) Aaa no i tak wygląda teraz: Edytowane 12 Kwietnia 2012 przez Whitie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Dzisiaj juz mi sie nie chce ale jutro pstryknę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ara502 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Witam Podepnę się pod temat by nie zaśmiecać. Pozwoliłem Sobie zapożyczyć fotkę od kraqsek mam nadzieję że niebedzie miał mi zazłe . Chodzi mi o tyleje gumowe znajdujące się w miejscu strzałki które są po obu stronach drążków, chodzi mi o nazwę handlową (czego mam szukać by kupić) i po krótce jak to wymienić. Wyglądają jak by ktoś przemielił je i spowrotem wstawił Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Pozwoliłem Sobie zapożyczyć fotkę od kraqsek mam nadzieję że niebedzie miał mi zazłe . Nie martw się. Fotkę znalazłem na necie . Uznałem że szybciej będzie znaleźć zdjęcie w googlach niż wejść pod samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam Podepnę się pod temat by nie zaśmiecać. Pozwoliłem Sobie zapożyczyć fotkę od kraqsek mam nadzieję że niebedzie miał mi zazłe . Chodzi mi o tyleje gumowe znajdujące się w miejscu strzałki które są po obu stronach drążków, chodzi mi o nazwę handlową (czego mam szukać by kupić) i po krótce jak to wymienić. Wyglądają jak by ktoś przemielił je i spowrotem wstawił Pozdrawiam powiem Ci, że tam żadnych tulejek gumowych u mnie nie było. Ze strałki wynika, że ta "tulejka" jest skręcana śrubą, a to już nie guma tylko tzw "stalowa podkładka w kształcie talerzyka" i musi być stalowa. Chyba, że mamy coś innego na myśli. Edytowane 13 Kwietnia 2012 przez zakula81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 ...... "stalowa podkładka w kształcie talerzyka" i musi być stalowa. Chyba, że mamy coś innego na myśli. Taka jakby miseczka bardziej... szersza na dole i węższa na górze, obła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Witam ponownie. Zabieram się w końcu za wymianę polibuszy. Z poprzednich postów wynika że mam skręcone na maksa drążki. Tak więc mam pytanie. Czy przy wymianie gum w dolnym wahaczu i w drążku reakcyjnym muszę popuścić trochę drążki skrętne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Witam ponownie. Zabieram się w końcu za wymianę polibuszy. Z poprzednich postów wynika że mam skręcone na maksa drążki. Tak więc mam pytanie. Czy przy wymianie gum w dolnym wahaczu i w drążku reakcyjnym muszę popuścić trochę drążki skrętne? Auto do gory i zluzuj je calkowicie, inaczej mozesz sobie niezle kuku zrobic, to tak jakbys odkrecal zawieche na napietej sprezynie (drazek skretny tez jest sprezyna) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Auto do gory i zluzuj je calkowicie, inaczej mozesz sobie niezle kuku zrobic, to tak jakbys odkrecal zawieche na napietej sprezynie (drazek skretny tez jest sprezyna) Dziękuje za info. Tak myślałem że trzeba je odkręcić. Z tyłu nie miałem problemu przy wymianie polibuszy Zobaczymy jak będzie z przodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Te przy drążkach to jakaś masakra... Zluzuj to całkowicie.... Powodzenia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.