boren Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Witam, mam następujący objaw. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i po przekręceniu wszelkie kontrolki się świecą ale rozrusznik nie kręci. Wcześniej przy odpalaniu piszczał, potem i piszczał i ciężko kręcił. Jakie są wasze sugetie? Rozrusznik do wymiany czy stacyjka niedomaga? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 sprawdź czy w ogóle się odzywa, podłącz bezpośrednio + na automat, i będziesz wiedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Tylko musisz użyć do tej próby gruby przekrojowo kabla - tam idzie prąd o wysokim amperażu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Tylko musisz użyć do tej próby gruby przekrojowo kabla - tam idzie prąd o wysokim amperażu . a po co?? sterujący jest normalny kabelek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Unie było podobnie tzn. Kręcił najpierw normalnie, później na zimnym silniku miał problemy (po odpaleniu i jeździe odpalał normalnie) później w ogóle nie chciał odpalić. Wizyta u elektryka i diagnoza - tulejka do wymiany... Koszt 150zł. Od tamtej pory wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 po nocy w zimny garażu odpalił bez problemów, tylko z piskiem - czyli jak zwykle. Chyba rozrusznik będzie do regeneracji, raczej to nie stacyjka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Jak nie kręci, to sprawdź np żarówką czy występuje napięcie sterujące na automacie. Jeżeli tak, to rozrusznik do roboty. Możesz jeszcze profilaktycznie sprawdzić kable masowe, ale jak rozrusznik piszczy to kres jego bliski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.