agaj666 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Podczas przyśpieszania i skrętu w prawo słychać turkotanie, klekotanie czy coś w tym stylu. Pewnie przegub Podobno są wewnętrzne i zewnętrzene. Jak sie dowiedzieć, który zdycha? Jaki kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Ano tak sie dowiedziec .podnies np. prawe przednie kolo do gory . tylko dobrze zabezpiecz autko . Nawet wez zaciagnij hamulec reczny. Teraz wez wsiadz do autka, wlacz silnik i wbij 1 bieg ( autko nie odjeedzie ) kola wyprostpowane i jedna noga dodajesz gazu a druga naciskasz na pedal hamulca (nogi do wyboru) .jesli pojawia sie stuki w rytm obracanego kola obedzie to znakiem ze moze byc uszkodzony przegub wewnetrzny polosi . teraz tak samo naciskasz gaz i hamulec na 1 biegu i maksymalnie skrecasz kierownica w lewo i w prawo . Jesli uslyszysz rytniczne stuki i zgrzyty swiadczy to o tym ze wymiany przegub zewnetrzny . jak sprawdzisz prawe kolo tak samo robisz dla lewego kola . Mozesz zmienic nogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pen Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Czy o konieczności wymiany przegubu wskazuje fakt, że przy pełnym skręceniu kół tyrkocze przeciwna strona? ja mam tak, ze jak tylko skręcę kołami w prawo ok. 50% możliwości to tyrkocze lewa strona, a jak wezmę na cąły skręt to nic nie słychać. Czy w tym wypadku też to jest przegub? Na diagnostyce nie wyszło nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.