ZbyszekZ Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 OPINIE WADY ZALETY CZY WARTO ZAKUPIĆ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Silniczek napewno fajniejszy niż mój 2.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZbyszekZ Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Tego sie nie da ukryć ciekawe ile ciągnie oleju napędowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staaasiu Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Hej, nie chwaląc się, bo nie o to tutaj przecież chodzi posiadam V6-kę. Nie mam doświadczenia z wcześniejszymi modelami więc trudno mi je porównywać, ale przesiadając się z typowej osobówki do tego „kolosa” jestem mile zaskoczony, nie tyle jakością wykończenia wnętrza bo nie jest to jakaś powalająca rewelacja, co komfortem jazdy – myślałem że będzie o wiele gorzej. Co do spalania to moja V6 pali średnio licząc trasę i miasto bo takie głównie robię kilometry 11,5 l/100km. Dodam, że auto ma przejechane dopiero około 4tys. km więc po cichu liczę na to, że spalanie jeszcze coś tam spadnie, ale nie ma się co oszukiwać silnik 3,0 i 231KM musi swoje „zjeść”. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...