Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

wymiana filtru


Gość zbynioboss

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zbynioboss

Witam! jestem posiadaczem primery p 11 2.0 td z 96 r w tamtym tygodniu wymienilem filtr paliwa i sie zaczely klopoty z zapalaniem! przed ymiana palil na dotyk teraz zeby odpalil po postoju powyzej 5 godzin musze krecic go ze 3 razy tak dluzej! jak jest cieply tez musze chwile zakrecic i dopiero zaskoczy! zauwazylem ze przed odpaleniem rano musze popompowac pompka prawie 8 razy zeby sie zrobila twarda(wczesniej przed wymiana pompka byla zawsze twarda jak kamien) jesli postoi chwile tzn godzinee musze popompowac ze 3 razy pomka- mysle ze sie ostro zapowietrza tylko gdzie -na filtrze? jak to sprawdzic nie ma zadnych wyciekow itp??filtr zalozylem jeden z lepszych jak dobrze pamietam to firmy maan cos takiego!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przewody przy filtrze czy nie są naderwane albo luźne i powietrze łapie.

Jak wymieniałeś filtr paliwa to zobacz jak wygląda filtr powietrza i może sprawdź sobie sitko na pompie co od węża od filtra paliwa jest na 17 klucz. No i czy węzyki przelewowe na wtryskach się nie pocą .

Zawsze może lepiej śmigał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź jeszcze czy żadna uszczelka się nie podwinęła czy coś takiego, i opukaj wejścia przewodów do filtra. Tam jest zawór zwrotny (kulka) żeby paliwo nie cofało się do zbiornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...