Gość zbynioboss Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Witam! jestem posiadaczem primery p 11 2.0 td z 96 r w tamtym tygodniu wymienilem filtr paliwa i sie zaczely klopoty z zapalaniem! przed ymiana palil na dotyk teraz zeby odpalil po postoju powyzej 5 godzin musze krecic go ze 3 razy tak dluzej! jak jest cieply tez musze chwile zakrecic i dopiero zaskoczy! zauwazylem ze przed odpaleniem rano musze popompowac pompka prawie 8 razy zeby sie zrobila twarda(wczesniej przed wymiana pompka byla zawsze twarda jak kamien) jesli postoi chwile tzn godzinee musze popompowac ze 3 razy pomka- mysle ze sie ostro zapowietrza tylko gdzie -na filtrze? jak to sprawdzic nie ma zadnych wyciekow itp??filtr zalozylem jeden z lepszych jak dobrze pamietam to firmy maan cos takiego! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Sprawdź przewody przy filtrze czy nie są naderwane albo luźne i powietrze łapie. Jak wymieniałeś filtr paliwa to zobacz jak wygląda filtr powietrza i może sprawdź sobie sitko na pompie co od węża od filtra paliwa jest na 17 klucz. No i czy węzyki przelewowe na wtryskach się nie pocą . Zawsze może lepiej śmigał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 sprawdź jeszcze czy żadna uszczelka się nie podwinęła czy coś takiego, i opukaj wejścia przewodów do filtra. Tam jest zawór zwrotny (kulka) żeby paliwo nie cofało się do zbiornika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.