cybul009 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Mam taki problem. Odpalam auto włączam światła obroty w normie odpalam radio obroty w normie włączam klime obroty rosną po czym spadają czyli w normie. Włączam ogrzewanie tylnej szyby obroty spadają do 500-600 i lekko się dusi. Dodam gazu wracają do normy 750 i się tak utrzymują. Przy włączonych odbiornikach przy dojeżdżaniu do świateł tak samo obroty spadają do 500-600 lekko sie dusi dodam gazu utrzymują się w normie. Rok temu czyszczona cała przepustnica czujniki przepływka wymieniane świece przewody czujnik położenia neutralnego sonda lambda. Nie dawno wymieniony olej filtr oleju i powietrza czyszczona przepływka. Wartości przepływki na biegu jałowym 1.67 na wysokich ponad 2 chyba było 2.2 albo 2.4. mam tak od dłuższego czasu jakieś propozycje ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Problem z alternatorem, nie wyrabia. Na początek sprawdź ładowanie. Czy podczas postoju przypadkiem światła Ci delikatnie nie migają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 ja bym poczyścił masy styki z alternatora dosyć długa droga ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 ładowanie mam 14.2 a pod obciążeniem 14.3 nie sprawdziłem jeszcze jakie jest gdy spadają obroty. Zauważyłem że lekko przygasają światła jak lekko dodam gazu to obroty odrazu wracają do normy i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 szyba potrafi zjeść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 nie bardzo rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 (edytowane) Ja mam tak od roku i to olewam ciepłym moczem kolega Tofu ma racje podgrzewanie tylnej szyby potrafi pobrać dość dużo amperów i jest dużym obciążeniem dla alternatora a co za tym idzie dla silnika. Zrób sobie test. Zdejmij pasek wieloklinowy z altka odpal auto i załącz podgrzewanie tylnej szyby a gwarantuje Ci ze obroty nie spadną Jak masz kasę i chęci możesz bawić sie z wymiana regulatora napiecia, diód i szczotek w altku I czysta masa PODSTAWA!!! Edytowane 17 Lutego 2012 przez Depesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 aha ok rozumiem sprawdzę po zdjęciu paska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Mam taki problem. Odpalam auto włączam światła obroty w normie odpalam radio obroty w normie włączam klime obroty rosną po czym spadają czyli w normie. Włączam ogrzewanie tylnej szyby obroty spadają do 500-600 i lekko się dusi. Dodam gazu wracają do normy 750 i się tak utrzymują. Przy włączonych odbiornikach przy dojeżdżaniu do świateł tak samo obroty spadają do 500-600 lekko sie dusi dodam gazu utrzymują się w normie. Rok temu czyszczona cała przepustnica czujniki przepływka wymieniane świece przewody czujnik położenia neutralnego sonda lambda. Nie dawno wymieniony olej filtr oleju i powietrza czyszczona przepływka. Wartości przepływki na biegu jałowym 1.67 na wysokich ponad 2 chyba było 2.2 albo 2.4. mam tak od dłuższego czasu jakieś propozycje ?? Czy wskazanie 1.67 na przepływce jest dla silnika pracującego na b. jałowym bez żadnego obciążenia? Jaki jest sredni czas wtrysku na b. jałowym bez obciążenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 czas wtrysku PB Dla GA 16 z almery 98 rok to pamiętam coś w granicach 3 ms ,,,dla SR20 2,5 ms max 11 -12 tak zauważyłem u siebie i w innym aucie że szyba naprawdę wpitala choć wydaje mi sie że u Ciebie za dużo spada ,,,jak filtr powietrza ,,?/// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 (edytowane) 1.67 pod obciążeniem mierzyłem. Naprawiło mi się chyba samo. Na razie obroty nie spadają może bardzo bardzo minimalnie ale zaraz wracają do normy. Jak działa to super. U mnie filtr filtrona Edytowane 20 Lutego 2012 przez cybul009 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 chodzi o jego stan a nie o firmę ,,,, liście z niego wyczep ,,,i powinno być lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 czas wtrysku PB Dla GA 16 z almery 98 rok to pamiętam coś w granicach 3 ms ,,,dla SR20 2,5 ms max 11 -12 tak zauważyłem u siebie i w innym aucie że szyba naprawdę wpitala choć wydaje mi sie że u Ciebie za dużo spada ,,,jak filtr powietrza ,,?/// U mnie w 1.6 jest c.a 2.4-2.5s, przepływka bez obciążenia (oczywiście rozgrzany) 1.52. Ale skoro kolega cybul009 pisze że jest już ok to nie będziemy drążyć ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.