Gość damiano1718 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Kupilem filtr oleju i mysle czy dobrze wybralem bo po 1 niby marka znana a po 2 on jest mniejszy niz u mnie siedzi! ( wielkoscia) to ze jest mniejszy nic nie przeszkadza? gwint pewnie bedzie pasowal bo powiedzialem ze do primery p11 1.6 1998r benzyna ponizej załaczam foto bedzie pasował? ma ktos ten filtr? bedzie dobry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 W67/1 jest ok mam u siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 to ze mniejszy to tylko mniej oleju w niego wejdzie a liczy sie wykonanie wkladu filtrujacego-mann jest dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 (edytowane) czyli moge go spokojnie wkrecac? bedzie pasował? a i o jakość tez mam sie nie martwic? bo podstawa to dobry olej i filtr porzadnej jakosci Edytowane 20 Lutego 2012 przez damiano1718 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 (edytowane) U mnie w P10 GA16DE 102 KM miałem filtr mann-a W 719/5 to nie był do primery ale gwintem i parametrami pasował był trochę dłuższy od twojego, wkręciłem taki bo filtrona wiecznie się pociły, teraz jeżdżę na KNEHT katalogowo do primery i jest ok, koszt ok 27 zł jak pamiętam. A jaki masz kod silnika bo ten co pokazałeś jest do silnika QG16DE tu masz link: https://www.mann-hum...ktlg_subpage=02 Niby do twojego silnika wychodzi ten: https://www.mann-hum...ktlg_subpage=02 czyli masz GA16DE model silnika wybity masz na bloku silnika pod aparatem zapłonowym gdzie silnik łączy się ze skrzynią. Edytowane 20 Lutego 2012 przez wojt_mk.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 sugerujesz ze ten co kupilem nie bedzie pasowal? wkrecac go czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Nie wiem,ale jak gwint pasuje i uszczelka średnicą to wkręć, nic się nie stanie, ten MANN W719/5 co miałem nie był od primery a chodził mi dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 (edytowane) W/g tej strony, to możesz zakładac śmiało. https://www.mann-hum...ktlg_subpage=01 ale przeglądając internet, który jest dostepny dla wszystkich, to byś znalazł, że może pasować również filtr Manna Nr. W 818/82. Jest on nie co wyższy. Ale gdybyś uzupełnił profil tak jak należy tzn. marka, model, rocznik, paliwo, silnik, moc - byłoby łatwiej. Ale widzisz teraz, że można. Edytowane 20 Lutego 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 obiecuje ze uzupełnie ale nie wiem co wpisac i czym sie rózni p11 od p11,144 czy jakos tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Tego kolego to ja też akurat nie wiem, bo mam Tino. Mnie chodzi o podstawowe dane. Wejdx np. na te stronę i poszukaj sobie czegoś do Twojego samochodu. Zobaczysz ile podasz danych, które sa niezbędne, aby kupić części. http://www.iparts.pl/czesci-samochodowe/filtr-oleju,100259.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 P11 144 to znaczy że jest po lifcie inne lampy z przodu itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 obiecuje ze uzupełnie ale nie wiem co wpisac i czym sie rózni p11 od p11,144 czy jakos tak p11 wygląda tak a p11.144 tak i dopisz w opisie jaki masz motor, żeby na przyszłość się nikt nie musiał domyślać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 ok dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lancer901 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 mam taki sam filtr w p11.144 1.8 2000r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 a ile oleju powinno tak wogóle wejść do mojej primery? silnik 1.6 1998r??? kolego mirekg9 uzupełniłem swój profil sprawdź czy dobrze tylko tam gdzie rodzaj paliwa to mi coś wyskakuje że zły format czy coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 (edytowane) ...........kolego mirekg9 uzupełniłem swój profil sprawdź czy dobrze ........... Jest ok. teraz wiadomo co masz i jak w razie czego Ci pomóc. Jak chcesz dokładniej, to do 1,6 możesz dopisać benz. lub Pb. To co pisałeś o formacie, to tyczy się spalania - jeśli chcesz sobie dokumentować spalania, tankowania, wydatki i inne rzeczy - to kliknij np. na mój czarny prostąkącik ze spalaniem. Otworzy Ci się strona, tam się zarejestrujesz. Będziesz miał link lub kod który wkleisz do swego profilu, /tam gdzie był ten błąd formatu/. Co do oleju. - Jak kupisz 4l, to 0,5 zostanie Ci na dolewkę. Pozdrowionka. Edytowane 21 Lutego 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 oby obeszło sie bez dolewek ale dzięki czyli wejdzie 3.5litra + troche do filtra , zalewać do maxa czy do norma( czyli połowa?) i jak dokladnie zobaczyc na miarce jak to bedzie swiez olej i bedzie malo widoczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 (edytowane) W/g rozpisek, to już z filtrem. Lej do 3/4 wskazań na bagnecie. Przed sprawdzeniem poziomu, bagnet wytrzyj na sucho szmatką, jak go wyjmiesz, to poziom oleju będzie widoczny, gdyż będzie się swiecił. Nie sposób tego nie zauważyć. Edytowałem ten mój post wyżej, więc przeczytaj. Edytowane 21 Lutego 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 (edytowane) mam teraz zalanego castrola jakiegoś w primerce ale castrol i primera to chba nie najlepsze rozwiązanie?> było max prawie a teraz ubyło z ok. 2mm na banecie! ale to po tych -30 stopniowych mrozach obawiac sie czy nie? a mozę panikuje? moze temu ze za czesto sprawdzałem i po kilka razy wyciagalem banet i wycierałęm do sucha szmatka to moze te 2 mm ja wytarłem nie wiem dlatego chce jak najdzybciej wymienić na MOBILA bede spokojniejszy! Edytowane 21 Lutego 2012 przez damiano1718 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 mam teraz zalanego castrola jakiegoś w primerce ale castrol i primera to chba nie najlepsze rozwiązanie?> było max prawie a teraz ubyło z ok. 2mm na banecie! ale to po tych -30 stopniowych mrozach obawiac sie czy nie? a mozę panikuje? moze temu ze za czesto sprawdzałem i po kilka razy wyciagalem banet i wycierałęm do sucha szmatka to moze te 2 mm ja wytarłem nie wiem dlatego chce jak najdzybciej wymienić na MOBILA bede spokojniejszy! Moja pali ok 1l oleju na 10tyś km na gazie to normalne że trochę bierze jak ci będzie ubywać 1l na 1000 km to wtedy bym sie martwił, mobil ? wlałbym lepszy Motul (w cenie castrola) albo Vavoline wybór należy do ciebie. oby obeszło sie bez dolewek ale dzięki czyli wejdzie 3.5litra + troche do filtra , zalewać do maxa czy do norma( czyli połowa?) i jak dokladnie zobaczyc na miarce jak to bedzie swiez olej i bedzie malo widoczny Do primery 1.6 wchodzi max 2.8 l u mnie weszło 2.6 l, 3,5 to chyba nie wejdzie jak będziesz zalewał olej to uważaj żeby nie przelać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 ajj jedni mówią ze mobil drudzy motul jeszcze inny shella a ja wleje mobila bo on moim zdaniem najlepszy i lepiej chroni silnik w niskich i wysokich temperaturach! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 ajj jedni mówią ze mobil drudzy motul jeszcze inny shella a ja wleje mobila bo on moim zdaniem najlepszy i lepiej chroni silnik w niskich i wysokich temperaturach! Jak zalałem shella to mi silnik przepłukało i zaczęło pocić się spod uszczelki pokrywy zaworów, mobila nie lałem to nie wiem lotosa nie zaleje już a obecnie na castrolu magnatecu jeżdżę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 przepłukało tzn co? bardzo syfiasty był jak spuszczałeś????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 (edytowane) przepłukało tzn co? bardzo syfiasty był jak spuszczałeś????? Nie shell ma substancje myjące czy czyszczące silnik na butelce było napisane niby producent zaleca shella ale ja już go nie zaleje, nie był brudny olej jak spuszczałem. " Dzięki pakietowi specjalnych dodatków czyszczących odświeża silnik i zapobiega jego zużyciu. Od momentu zalania, Shell Helix Diesel HX5 usuwa najtrwalsze osady, dzięki czemu pozwala utrzymać prawidłowe smarowanie oraz poprawia parametry pracy silnika." Edytowane 21 Lutego 2012 przez wojt_mk.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 (edytowane) Helix jak i Castrol, mają właściwości czyszczące, a zarazem płuczące. Dlatego nie nadają się do silnikow z większymi przebiegami. Tak jak wspomniałeś wymyją nagar i silnik zacznie się pocić lub ciec. Oczywiście ważne jest aby nie schodzic z oleju gęstego na rzadszy. Więc ja nadal mam 5/30, i 229 tyś km. a zarazem alternatywę gdyby zaczął się pocić - czyli przejść na gęściejszy. Do silników benzynowych w/g mnie to najlepszy jest Mobil 1. W poprzednim samochodzie 2.0l 136kM benz+gaz przejechałem 250tyś, często ciągnieta przyczepa kempingowa. Przy wymianie olej nadal jasny. Ciemniejszy bywał gdy ciągłem przyczepe po 2 tyś km. Silniczek zachowywał sie idealnie i oleju nie brał, przy przyczepie owszem 0,5l np. na 2 tys km. Tylko że ten olejek trochę kosztuje, więc wszystko zależy od portfela, ile robimy kilometrów, i w jakim stanie jest silnik. Jeśli oleju nie bierze to śmiało lać Mobila 1 5/50. Temat był o filtrach, w końcu administratorzy nas obciapią.................. o olejkach piszmy tu http://forum.nissank...ch/page__st__40 damiano zaczął tutaj o olejkach i na tamtej stronie też. Edytowane 21 Lutego 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.