Gość mikeszek Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Witam Może był juz taki temat ale nie znalazłem. Posiadam Nissana Primere W 10 z 1997 roku 85 kW sprowaddzony z Niemiec czy to możliwe , że w tym roczniku mogły byc montowane silniki od p 11 2,0. Ostatnio jak szukałem miski olejowej na szrotku okazało się że pasuje od p 11 , filtr oleju również od p 11 , a ostatnio jak kupowałem rozrusznik na szrotku to miałem hitachi a pasuje również Magnetii . A pytam dlatego , że niewiem jakie śiwece zamontować - według katalogów różnią się.między p11 a w10 z tego rocznika nadmieniam , ze mam przedni pas srebrny jeszcze się niespotkałem z takim ustrojstwem wszystkie są w kolorze nadwozia - może jest po dzwonie i ktoś zamontował inną. Czy w 10 posiadały jakieś ogrzewanie na tył - jakieś kanały dodatkowe czy tylko ogrzewa przodem. W ostatnie mrozy rodzinka na tyle mi bardzo wymarzła. No to na tyle. Pozdrawiam jak ktoś wie niech zarzuci jakąś podpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Wydaje mi sie ze p10 byly robione do 1996r. jesdnak moze tak byc ze pierwsza rejestracja byla w 1997r i dlatego masz wpisane w dowodzie 1997r. Teaz co podajesz moc silnika 85KW to jest silnik 2 litrowy ale na jednopunkcie a nie na wtyrsku . na wtrysku ma 110 KW i byl produkowany tylko w wersji GT. jednopunk ma oznaczenie SR20 Di a wtryskowy oznaczenieSR20DE. . Ten sr20de to chyba byl montowany w p11 wiec dlatego miska mogla pasowac . Jesli chodzi o swiece zalonowe to w starej madrej ksiazce pisza ze Champion RC9MCC lub NGK 3KR5 EY. Ogrzewanie to chyba pokretlami trzeba regulowac . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikeszek Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 p 10 faktycznie były produkowane do 1996 ale w 10 - kombi były produkowane do 1998 chyba marzec. Więc może jest tak , że w modelach w 10 mogli montować silniki od p-11 - Z tego co wiem 85 kW były montowane na rynek niemiecki. Ale to moje przypuszczenia. Może ktoś wie czy mogło tak być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Teaz co podajesz moc silnika 85KW to jest silnik 2 litrowy ale na jednopunkcie a nie na wtyrsku . na wtrysku ma 110 KW i byl produkowany tylko w wersji GT. jednopunk ma oznaczenie SR20 Di a wtryskowy oznaczenieSR20DE. . nie to zebym sie czepial,ale ktos nie bedacy w temacie pomysli ze jednopunkt a wtrysk to zupelnie co innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 No masz racje ,. powiniem napisac z jednopunktowym ukladem wtryskowym i wielopunktowym ukladem wtryskowym. W katalogu intercars znalazlem tez ze w p10 byly montowane silniki takie same jak w p11 o mocy 115 KM (85 KW) . Na ile jest to miarodajne to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.