Len Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 SIemka Pytanie moje dotyczy przerabianie jednostki GA14DE w Sunny N14. Silnik jest z Almery 97 rok i zastąpił fabryczne GA14DS. Sprawa wygląda tak że jestem w trakcie nierównej walki z odnową całej budy w swoim Sunny, obecnie auto zimuje u blacharza który wyspawa całą bude, powstawia progi, zregeneruje co trzeba itp. Następnie auto idzie do lakiernika gdzie już czekają na niego wszystkie elementy na wymianę (nowa klapa, maska, drzwi, błotniki) które wpierw będą pomalowane na ładny kolor Czarnej Perły (musiałem się pochwalić ). Po całej blacharce i przywracaniu stanu nie najgorszego przyjdzie czas na remont zawieszenie i podziałanie czegoś pod maską, wnętrze poczeka I tutaj zaczyna się nasz temat. Jak to jest w naszym kraju z częściami tuningowymi bądź "usportowionymi" do Sunny? Poliuretany dostanę od ręki, to wiem. Problemy zaczynają się przy znalezieniu jakiś lepszych amortyzatorów które godnie zniosą warunki panujące w tym kraju oraz obniżenie o 40mm. Co w tym temacie proponujecie? chyba że jakiś gwint, ale nigdzie nie znalazłem... nie wiem jak z zawiasem do wersji GTi, bo do tej by się coś jeszcze znalazło Idąc teraz pod maskę mamy przed sobą seryjnego GA14DE. O wałkach z GA16 już wiem, czekają w piwnicy, kolektor 73 już też jest, co do wydechowego to liczę na pomoc MacGayver'a z którym już mailownie się kontaktowałem więc to mamy z głowy. Co dalej? jest coś jeszcze co by można zrobić? skąd wziąć jakieś części? Nigdzie w tym kraju nie ma do tego części. Swap póki co nie wchodzi w grę, chce mieć dobre 1.4 i do tego dążę :3 Wiem że praca raczej nie warta świeczki i nie do końca opłacalna, ale proszę was jedynie o jakieś rady bądź pomoc a nie o kazania PS: może części do Sunny pasują z innych samochodów? Chodzi głównie o mechaniczne ale i o wizualne. Może ktoś już próbował Za wszelkie wskazówki wielkie dzięki, wszystko wezmę pod uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 No najmocniejsze 1.4 robiłem właśnie w Almerze to i Sunnym można zrobić, przynajmniej lżejsza buda, tam udało się dobić do 103KM jak narazie ale coś czuje że więcej nie będzie bo właścicielowi zmieniły się priorytety Także możesz być osobą która tą barierę przekroczy a spokojnie jest to do osiągnięcia Jak chcesz wejść grubo w 1.4 to miło by było przyłożyć do tego rękę Co do wizualki to się nie znam, ale mechanicznie służę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 No najmocniejsze 1.4 robiłem właśnie w Almerze to i Sunnym można zrobić, przynajmniej lżejsza buda, tam udało się dobić do 103KM jak narazie ale coś czuje że więcej nie będzie bo właścicielowi zmieniły się priorytety Także możesz być osobą która tą barierę przekroczy a spokojnie jest to do osiągnięcia Jak chcesz wejść grubo w 1.4 to miło by było przyłożyć do tego rękę Co do wizualki to się nie znam, ale mechanicznie służę W takim razie jak zacznę dłubaninę to już wiem gdzie się zwrócić Co prawda za blisko nie mamy, ale jakoś to się rozwiąże Póki co zbieram informacje i potencjalnie potrzebne części żeby jak buda będzie skończona można było ruszyć z silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.