Gość robbix Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Witam wszystkich, od miesiąca zadowolony właściciel almerki. Stara (z 2000 roku) ale stan techniczny ok.Swietnie się prowadzi. Jestem bardzo zadowolony może z wyjątkiem tego małego ale... Między 2500 a 3000 obr dziwnie się zachowuje. Pierwsze co pomyslałem to 'forum nissana'. Strzał w dziesiątkę. Czytając wasze wypowiedzi, znacie temat nie od dziś. nie wiem czym jest spowodowane owe lekkie szarpanie i jakby brakowało mocy. Ale czytając wszystkie Wasze uwagi głowę mam pełną, a w niej wszystko od wymiany rozrządu po wymianę przepływomierza.... Niestety pojęcie o tym wszystkim u mnie jest małe. Dodatkowo przy rozgrzanym silniku i wyłaczonych wszelakich odbiornikach, chwile chodzi ale w pewnym momencie po ok 20-30 sek gaśnie. Jeśli jest włączony nawiew na 1-ynkę, nie gaśnie , a obroty są ok 900-1000. Co pierwsze przychodzi Wam do głowy. Z góry dziękuję. Ps. nie ma gazu, przebieg 130tys. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Obstawiam rozrząd albo przepływomierz, ale to już wiesz więc nic nowego Bez auta na miejscu i sprawdzenia tego nie ogarnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robbix Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Obstawiam rozrząd albo przepływomierz, ale to już wiesz więc nic nowego Bez auta na miejscu i sprawdzenia tego nie ogarnę Jasne, Małe pytanie. jeśli rozrząd to jaki jest koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 To zależy, na zamiennikach circa tysiąc, orygnalny ponad dwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robbix Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 ok. dzięki. jeszcze jedno pytanie odbiegając od nieprzyjemnych tematów.. Czy przy przełącznikach świateł, wycieraczek są takie ogromne dziury. Tzn czy obudowa plastkowa pod kierownicą która maskuje mocowanie tych przełączników powinna miec jakies kołnierze czy jakies zaślepki żeby nie było widać środka mocowania tych przełaczników. Trochę zamieszałem ale liczę ze się połapiecie.. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Uboższe wersje tak miały, co autor miał na mysli nie wiadomo. Druga wersja przełącznika zespolonego ma już ładne wykończenie i wygląda to lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.