Komandor Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Szczeciński dealer Nissana "Polmotor" jak równiez sporo klientów koszalińskiego odziału mają problem. Pracownik salonu (zatrudniony od kilkunastu lat) w ostatnim czasie wystawiał faktury na nowe auta z odroczonym terminem płatności, należność od klienta owszem kwitował KP ale tylko część wpłaty trafiała do "Polmotoru"... Dziurę w kasie łatał kolejnym "sprzedanym" autem. Kiedy sprzedaz zaczeła spadać nie wytrzymał ciśnienia, wyszedł z pracy i sam się zgłosił na policję... Sprawa w toku. Pan sprzedawca oczekuje na wolności na rozprawę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.