foorest1 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 (edytowane) Witam,Mam problem ze skrzynią automat CVT. Mianowicie dziś jak wsiadłem do samochodu zauważyłem że automat jakby został na drugim biegu i nie przerzuca dalej. Pojechałem na stację paliw zatankowałem i ruszam .... No i niespodzianka zapaliła się kontrolka od CVT coś zaczęło piszczeć i zapalił się check tym razem została tylko jedynka. Co to może być? Niby olej był zmieniany przed kupnem tego samochodu ale pewności nie mam. Czy to już koniec czy może być to np. silnik krokowy skrzyni ? gdzie uczciwie mi to sprawdzą? Mieszkam w Mińsku Mazowieckim. Z góry dzięki za podpowiedzi. Czytałem trochę i mam pytanko czy samemu można zczytać błąd "step moto" jaki to kod? Czy wiecie gdzie mogę kupić silniczek-czujnik krokowy do skrzyni? Oby nie w ASO. Edytowane 28 Marca 2013 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Ja miałem dokładnie to samo w swoim CVT. W moim przypadku padły tarczki. Po wizycie w serwisie i "zebraniu" cennika naprawy skrzyni zamiennikami - taniej wyszło kupić używaną skrzynie. Niewiem gdzie Cie poprowadzić, ale jedz gdzieś na serwis, my tu raczej nic nie wywróżymy a Ty nic sam nie naprawisz. Niech podepną pod kompa itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 (edytowane) Sam niczego nie bede naprawiał A ile można km zrobić na jedynce ? W siedlcach mam ASO a to 50 km ale i tak chciał bym sprawdzić ten błąd który obecnie mi wyświetla check. Tylko czy się da. Edytowane 27 Lutego 2012 przez foorest1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Poczytaj na forum, było o tym. W skrócie: 1. Sczytaj błąd - metoda na spinacz. 2. Jak będzie to 1777 i/lub 1778 to wtedy trafione - silniczek krokowy skrzyni biegów. 3. Zakup w ASO albo w internecie - koszt około 1000 zł. + robocizna, wymiana jest prosta, trzeba ale zlać olej bo miska olejowa skrzyni jest do zdjęcia. pozdrawiam, Krzysztof 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Poczytaj na forum, było o tym. W skrócie: 1. Sczytaj błąd - metoda na spinacz. 2. Jak będzie to 1777 i/lub 1778 to wtedy trafione - silniczek krokowy skrzyni biegów. 3. Zakup w ASO albo w internecie - koszt około 1000 zł. + robocizna, wymiana jest prosta, trzeba ale zlać olej bo miska olejowa skrzyni jest do zdjęcia. pozdrawiam, Krzysztof dzięki za podpowiedź. I tak chyba pojadę do ASO w Siedlcach. Tak czy siak sam tego nie naprawię. Ale błąd postaram się sprawdzić dla własnego spokoju ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 W ASO więcej nie wymyślą, jedynie więcej zapłacisz :-) Przypuszczam, że koszt wyjazdu do Siedlec i gościny w ASO znacznie przewyższy przeczytanie błędów przez zwykłego lokalnego mechaniora albo gazownika, co więcej koszt zakupu własnego ELM'a i badania samemu, nie mówiąc już o spinaczu. Jeśli zdeycydujesz się jednak na ASO to proszę potwierdź wtedy kosztorys, który sporządzą, czyli: - wymiana silniczka krokowego skrzyni - 1100 zł - uszczelka, jakieś śruby, 200 zł - nowy olej NS-1, 500 zł - robocizna, około 1000 zł pozdrawiam, Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Dzwoniłem do ASO w siedlcach i powiedzieli żebym pojechał do speców od automatów. Więc tak zrobię tyle że najpierw spinacz i szukam błędów. Jak mi się uda to postaram się to nagrać i tu wrzucić bo nie jestem pewny czy będę potrafił to odczytać. Generalnie tanio to raczej nie będzie ...... Na youtubie trochę tnie ale ja wyraźnie widzę 1 długa i 3 razy po siedem krutkich mignięć. na filmie strasznie tnie ... Jaki waszym zdaniem to błąd? Dodam że po sprawdzeniu wykasowałem błędy w kompie i teraz mam 2 biegi 1 i 2. Czy jest to silniczek krokowy skrzyni ? Błąd na nowo nie wskoczył - po przejechaniu 2 km. Jaki waszym zdaniem wyświetla błąd ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Błąd z błysków to: P1777 STEP MOTOR — CIRCUIT czyli to co wcześniej wspomniałem. Jaki masz przebieg w aucie? Na 95% jest to ten silniczek krokowy skrzyni biegów. I raczej nie masz biegów 1 i 2 tylko masz zablkowaną skrzynie wtedy na 1 cały czas no i plus wsteczny. To coś to w zasadzie jest czujnik położenia łańcucha Linki: http://www.overtee.pl/czesci-samochodowe/re0f06a-cvt-czujnik-polozenia-lancucha-nissan.html Ooo tu widze mają w bardzo dobrej cenie, ale niedostępny może trzeba zadzwonić: http://www.czesci.v10.pl/re0f06a,cvt,czujnik,polozenia,lancucha,nissan,p525973.html A to w celach edukacyjnych: http://www.automaticchoice.com/Catalogue/re0f06a.pdf I pamiętaj olej NS-1 pozdrawiam, Krzysztof 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Niestety telefon do nich jest jakiś dziwny. Zadzwoniłem powiedzieli że to części 24 i tego nie mieli nigdy . Masz namiar na firmę która to sprzedaje w tej cenie ? Ile oleju wchodzi do skrzyni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Niestety nie mam żadnego namiaru - są też sklepy internetowe z Czech - wychodzi taniej - bynajmniej sama kwota zakupu jakieś 3800 koron około 680 zł. Poszukaj. Oleju wchodzi 5 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Jeszcze jedno pytanko. Czy można go holować na neutralu ? Jakieś 30-40km i z jaką prędkością max, czy lepiej na jedynce powoli dojechać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Można, ale te 30 - 40 km to trochę przydużo, może z jakąś przerwą i podjechanie trochę bez holowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Za olej w ASO krzyknęli 801 zł. Kurcze napad w biały dzień. Comma Hypertronic RE0F06A: AQCVT Czy to jest dobry olej do mojego samochodu ? Olej ma zastosowanie m.in. w markach Audi, Ford, Honda, Jeep, Mazda, Mercedes-Benz, MG, Mini, Nissan, Renault, Rover, Toyota oraz Vauxhall. Jest odpowiedni do wielu łańcuchowych i paskowych przekładni CVT oraz do niektórych hybryd Honda CVT (nieodpowiedni do hybryd Toyoty, Forda i Nissana). Formuła AQCVT została poddana serii rygorystycznych testów aby spełnić najsurowsze wymagania producentów samochodów. AQCVT spełnia specyfikacje: Nissan NS-1 CVT fluid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Jak w ASO taki podają to chyba tak. Ale coś przydrogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 To jest zamiennik "Comma Hypertronic RE0F06A: AQCVT" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_81 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Witam kolege. W cenie 590 pln to ten czujnik był ale w 2010 roku jak ja kupowalem. Zauważyłem ze ostatnio bardzo podrozaly czesci do automatów..ponizej jest link do tej czeskiej hurtowni z czesciami do skrzyń. A olej to jakiś dziwny Ci podali. Ja kupiłem w serwisie oryginalny NS-1 w cenie 500pln za bańke 5 litrow. A te 800pln to bardzo duzo... http://www.prag-info.cz/_shop/index_.php?shop=MTE4NA==&akce=detail&id=149322 PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Witam, Naprawione! Czujnik położenia łańcucha 940 zł sklep internetowy ale odebrałem sam w warszawie. Olej ja zapłaciłem 250 zł za 5 L Comma Hypertronic RE0F06A: AQCV w warsztacie powiedzieli że jest ok. Wymiana czujnik olej 500 zł w Józefowie. To tyle śmiga aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 No to miło - teraz ponownie wymiana czujnika za 150 tyś. km Dosyć sporo skasował mechanior za wymianę tego - a pewnie długo im nie zeszło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Jakieś 2 godzinki więc krótko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swissarmy Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 (edytowane) Witam Mojej primerze P11 po przejechaniu 180 tyś km przydarzyło się to samo - działał 1-szy bieg i wsteczny, komputer pokazał błąd P1777. Zakupiłem silnik krokowy z Czech i teraz zaczynają się schody. Silnik został wymieniony, błąd skasowany jednak po uruchomieniu samochodu dalej to samo - tylko 1-szy i wsteczny bieg. Do tego oczywiście migająca kontrolka z CVT i pojawił się na nowo błąd P1777. Olej w skrzyni nie był wymieniany, użyto ponownie starego oleju + 1L dolewki nowego. Teraz moje pytanie - czy jest może jakieś specjalne oprogramowanie do prawidłowego uruchomienia nowego silniczka i np. jakiejś kalibracji? Dodam, że oba silniczki (stary i nowy) przy podpięciu napięcia i przekręceniu stacyjki zachowują się identycznie - siłowniczek, który się w nich znajduje wraca do swojej wyjściowej pozycji. Z góry dziękuję za każdą wskazówkę! Edytowane 10 Maja 2012 przez swissarmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Trochę słabo wtedy - to wtedy albo jakis układ elektryczny idący do tego silniczka krokowego i trzeba by prześledzić wiązki i je przebadać, albo ten nowy silniczek jest walnięty co też może się zdarzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swissarmy Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Po ciężkich bojach samochód odzyskał sprawność, oczywiście nie obyło się bez problemów. Po pierwsze, serwis skrzyń automatycznych najpierw wysłał konwerter do regeneracji. Po założeniu zregenerowanej części okazało się, że dalej działa tylko 1-szy bieg i wsteczny! Po założeniu kolejnego silnika krokowego (tym razem sprowadzonego przez serwis) skrzynia zaczęła działać! Okazało się, że pierwszy, nowy silnik krokowy, który osobiście przywiozłem z Ostrawy był uszkodzony od nowości! Dobra wiadomość jest taka, że po odesłaniu uszkodzonego silnika krokowego do sklepu otrzymałem zwrot pieniędzy w związku z czym śmiało polecam tego dostawcę. http://www.prag-info.cz/_shop/index_.php?shop=MTE4NA&akce=obchod Jedynie co chodzi mi po głowie to zagadka czy ta regeneracja konwertera była faktycznie koniecznością, czy może zlecona niejako "w ciemno" bo przypuszczam, że pracowników serwisu zmylił fakt, że jest założony nowy silnik krokowy, a skrzynia dalej nie chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Na mój gust to niepotrzebna była ta regeneracja - o ile faktycznie ją robili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jajson Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Witam. Mam problem ze skrzynią CVT. Wczoraj podczas jazdy 'zgubiły' mi się biegi. Wszystko było w porządku aż do momentu ruszenia ze świateł. Nagle samochód wkręcał się na obroty ale nie zmieniał biegów. Na szczęście byłem już niedaleko domu więc jakoś dojechałem. Po godzinie chcąc przeparkować zauważyłem że problem zniknął. Szukam dobrego mechanika w Wa-wie który mógłby na to spojrzeć. Do jakiego warsztatu się wybrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 co do oleju to proponuje revenol cvt fluid, smigam już ok 15kkm. cena ok 30pln za litererek. 6l trzeba kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.