HaKeN Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Witam serdecznie Właśnie sprowadzam do kraju Nyske 200SX s13 z silnikiem ca18det ! i mam pytanie czy ktokolwiek z Was ma pojęcie gdzie mogę oddać auto na mały tuning mechaniczny ? (blow-off,dolot,tlumiki,intercooler itp) oraz gdzie najepiej nabyć części ! jestem jeszcze zielony w tym temacie ! a i może wiecie gdzie się znajduje w wielkopolsce serwis auto sportowych czy jak to nazwać !! pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 ja mam w robocie dwa silniki sr20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtas_Rzw Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Mnie także to ciekawi:) mam zamiar także zakupić to autko ale nie bede nigdzie oddawał interesuje mnie dobra stronka z częściami:) a reszta to jest moje motto zrób to sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 ebay tylko chyba pozostaje, zadzwońcie do mtuning.pl Kontakt: sklep@mtuning.pl TPSA tel. 017 8733846 PLUS tel. 785 828278 mają asortyment Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaKeN Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Dzięki ,znaczy się ,że polecasz mtuning ? W robocie ? czyli sam rozumiem robisz modyfikacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 maja duzy sklep,moze maja dojscia do czesci do twojej maszynki, ja robie w innej branży ;p kasacja samochodów- zwykły murzyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany