vincenzo92 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Witam z kolejnym problemem przychodzę do was w nadziei że coś to da albowiem dzieje mi się coś bardzo złego z samochodem. Na początek jak go odpalam to na zimnym silniku lubi sobie zgasnąć sam z niczego ale jak dodam gazu w momencie spadania obrotów to silnik utrzymuje pracę i tak może mieć po kilka napadów. Po nagrzaniu już chodzi lepiej mniej ma tendencji do gaśnięcia praktycznie na ciepłym już nie gaśnie ale obroty po odjęciu gazu i na biegu jałowym spadają poniżej minimalnej wartości i dopiero po chwili wracają na swoje miejsce. Strasznie to dziwne myślałem najpierw że to filtr paliwa ale potem przeczytałem że w mojej almerze nie istnieje filtr paliwa bynajmniej taki który się wymienia. Cóż więc to może być ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Przeczyść przepustnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincenzo92 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 a mógłbyś powiedzieć gdzie to cudo się znajduje i czy łatwo samemu taki zabieg wykonać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wega67 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Kolego jak zadajesz takie pytania, to lepiej nie dotykaj się tego. Później trzeba przeprowadzić adaptację przepustnicy, a to może przerosnąć Twoje możliwości Ps: przepustnica znajduje się za przepływomierzem, przed kolektorem ssącym, czyści się łatwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 (edytowane) To jest 1.5. Jak rocznik przed 2003 (tak samo jak 1.8) to przepustnica jest na linkę więc nie ma tam nic do adaptowania. Edytowane 1 Marca 2012 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincenzo92 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Tak tak rocznik dokładniej 2002 no i linka owszem jest pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wega67 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 To ten temat do jakiego silnika jest ? http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59666-n16-gotowa-instrukcja-adaptacji-przepustnicy/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 generalnie to ten temat to troszeczkę bzdury są, mój samochod stał ponad miesiąc bez akumulatora na polu gdy urwałem półoś. po wymianie wsadziłem aku, odpaliłem i pojechałem i tak już od roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincenzo92 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 To jak to w końcu jest z tą adaptacją?? bo w tym temacie który został podany powyżej autko jest z 2001r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 temat przygasania sinika to niekończąca sie historia w Almerach... U mnie usterka występuje jak wskaźnik paliwa zniża sie do rezerwy Pomaga (pełny bak) utrzmanie wskażnika minimalnie powyżej pierwsze kreski... Wspominana przepustnica ma silnik krokowy dla biegu jaowego który trzeba późniek kompem ustawić ( robienie adaptacji za pomocą kluczyka w mojej Almie nie pomogło).. zobacz jak twoja bedzie sie zachowywać na pełnym baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Denver - Jeśli masz takie problemy - a raczej ustępują gdy masz pełny zbiornik, to ja na Twoim miejscu zaintresował bym się zbiornikiem-kto wie, co tam jest i co sie zebrało po iluś latach, pompą /choć nie wiem gdzie ją masz, gdyż nie masz w profilu jaki samochód, model, silnik, rocznik/, czujnikiem poziomu paliwa. A potem szukał dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 A gdzie ją ma mieć w 1.8? W zbiorniku pod tylną kanapą. Pompa pewnie zaczyna się kończyć, dlatego przy większym poziomie paliwa działa lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 (edytowane) A gdzie ją ma mieć w 1.8? W zbiorniku pod tylną kanapą. Pompa pewnie zaczyna się kończyć, dlatego przy większym poziomie paliwa działa lepiej. Buladag - Ale kolega Denver może chyba uzupełnić profil??? Nie zawsze każdemu chce się wchodzić w profil i w tematy, aby zastanawiać się jaki ktoś ma silnik i samochód?!?!?! Edytowane 2 Marca 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Może zerknij do podpisu ww. kolegi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Faktycznie, mój błąd!!! Na wytłumaczenie mam tylko to, że mało osób w ten sposób opisuje swój samochód, więc przeoczyłem to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincenzo92 Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Temat zrobił się syfem a moja opowieść się nie skończyła a więc teraz dokładnie wszystko opowiem autko ma rozrząd wymieniany pół roku temu przed chwilą dosłownie tydzień temu robiłem remont silnika bo żarł olej. Zaś dziwne zachowanie autka zaczęło się dokładnie przy pierwszych roztopach jak tylko temperatura wyszła powyżej zera na mrozie chodził jak zegarek. Po remoncie silnika autko nadal skakało aczkolwiek nie wiem czy ma to coś wspólnego lecz tankowałem na nowej stacji w mojej miejscowości i dopiero później dowiedziałem się że po paliwie od nich auta zaczęły wariować niektórych nawet ściągali z drogi po zatankowaniu. A więc ja zacząłem tankować na pewnej stacji od jakiegoś czasu shell dokładnie wiem na pewno że mają tam dobre paliwo auto już niby lepiej się zachowuje od jakiegoś czasu nie gaśnie na wolnych obrotach ale nadal lubi sobie podskoczyć czemu towarzyszy mignięcie kontrolki check engine i zazwyczaj dzieje się to na biegu przy dodawaniu gazu. A więc wróćmy do tematu i spróbujmy omówić wszystkie możliwości bo mam już serdecznie dość jeżdżenia autem które udaje byka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 ...łoł, a zaczeło się że przygasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincenzo92 Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 (edytowane) przygasanie to osobna bajka przedstawiłem historię napraw tak jakby to może miało wpływ na wasze opinie szarpie mi tak jak mówię od czasu kiedy ostatnie mrozy ustały. Pierwsze pytanie czy takie objawy może dawać kijowe paliwo? Edytowane 25 Marca 2012 przez vincenzo92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 przygasanie to osobna bajka przedstawiłem historię napraw tak jakby to może miało wpływ na wasze opinie szarpie mi tak jak mówię od czasu kiedy ostatnie mrozy ustały. Pierwsze pytanie czy takie objawy może dawać kijowe paliwo? no pewnie że może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincenzo92 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 A co może zgłaszać komputer ze przy tych skokach miga check engine i czy jest jakiś sposób żeby wyłapać co to za błąd mam kabelek ale to fizycznie nie wykonalne jeździć z kompem podłączonym i oczekiwać że akurat jak dam żeby zczytało błąd żeby ten błąd wyskoczył I dalsza część historii ... (tak jakby kogoś interesowało) zatankowałem paliwa na shellu i stopniowo auto przestało skakać teraz już się to praktycznie nie dzieje więc zapewne było to paliwo broń was panie boże tankować na nieznanych stacjach tyle co to nerwów kosztuje ... . A właśnie chciałem zapytać czy przez okres docierania po tym jak miałem wymieniane pierścienie i uszczelniacze może mi brać małe ilości oleju ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.