Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Trzeszczenie,pukanie w okolicach schowka


alma97

Rekomendowane odpowiedzi

witam.moj problem to trzeszczenie,pukanie w okolicach schowka i srodkowej kratki nawiewu.nie moge dokladnie tego zlokalizowac. dmuchawa jest wyczyszczona z lisci i badziewia i jest ok,nawet zlikwidowalem luz wzdluzny w silniczku dmuchawy i nie pomoglo. filtry kabinowe nowe.na postoju przy zapalonym silniku mi nie halasuje tylko w czasie jazdy i to tez nie zawsze.ten halas jest bardzo dokuczliwy,nie mam juz zadnych pomyslow gdzie to moze halasowac i ciezko to zlokalizowac. moze mial ktos juz podobny problem?moze cos sie poluzowalo w ukladzie ogrzewania w nawiewie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Poczekaj do lata jak ustaną stuki to masz odpowiedź kilometry płaskiej uszczelki do okien i rozbieranie deski.

Generalnie to luzowanie się plastików w naszym kraju jest powszechne. Po nas auta tylko nadaja się dalej na wschód gdzie jest jeszcze gorzej na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tez wlasnie myslalem,gabka do okien sie przyda. ten halas dobiego z obudowy filtrow kabinowych i z obudowy dmuchawy. musze to wszystko jutro wymontowac i dokladnie obejrzec i wyczyscic i potem wszystko do kupy dobrze poskrecac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli autko jest leciwe to gąbeczki piszczałeczki wycierają sie i parcieją w okolicach nadmuchów bo tam sa największe różnice temperatur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zlokalizowalem terkotanie! mianowicie znalazlem pukanie w obudowie dmuchawy,jest tam taka blacha nad dmuchawa przykrecona na 2 wkrety(zardzewiale jaki cala blacha). To ta blacha pukala o obudowe dmuchawy,odkrecilem ja i podlozylem gabke do uszczelniania okien i przykrecilem z powrotem.Udalo sie i wszystko ucichlo.Dokonalem tego metoda prob i bledow. Okazalo sie jeszcze pukanie schowka,ale z tym bylo duzo latwiej.Kolki trzymajace schowek byly juz wyrobione i wyztarczyla tasma izolacyjnai wcisniecie kolkow z powrotem.Musze jeszcze ogarnac boczne plastyki,tam gdzie pasy,na wolnych obrotach pukaja i znowu pewnie przyda sie gabka do uszczelniania szyb:). Tak to juz jest z moja almerka z 1997 roku i ma przejechane niecale 190 tys.km.

DZIEKI ZA PORADY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

ależ nie ma sprawy dobrze, że komus sie przydało nocne polaków gadanie

powodzenia i zadowalajacej bezszelestnej eksploatacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...