Gonziur Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Witam. Od niedawna jestem posiadaczem primery p11 144 1,8 benzyna HB 114 koni, 2001 rok. Miałem następujący problem. podczas jazdy na 4 i 5 biegu auto nie chciało jechać przy silnym dodaniu gazu. Jak robiłem to delikatnie to wszystko było ok. poczytałem na różnych forach i stwierdziłem ,że to przepływomierz. Żeby sprawdzić czy to jego wina odłączyłem go chciałem zobaczyć czy będzie tak samo. Okazało się ,że jest o wile gorzej. Później podłączyłem i już nawet na pierwszych trzech biegach nie chciał jechać. Moim błędem chyba było to ,że odłączyłem przepływomierz na podłączonym akumulatorze.... Mam rację? Następnie dowiedziałem się ,że orginalny przepływomierz boscha kosztuje 800zł!!!! Załamałem się... Kolega wpadł na pomysł, aby zmniejszyć otwór przepływomierza poprzez zatkanie go po części. Zrobiliśmy tak ,aby zaoszczędzić..... Okazało się ,że wszystko jest w porządku. Przynajmniej tak mi się wydaje. Auto dobrze wchodzi na obroty. Mam pytanie do was koledzy. Jaki teraz to będzie miało wpływ na silnik i na spalanie???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/70131-p11-sr20de-przeplywomierz/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 do 1.8 masz taka sama przeplywke jak 2,2dci cena max 300zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.