Gość blue.magic Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Witam, Mam instalację gazową bi-gas kilku letnią. Problem polega na tym że trzęsie samochód na wolnych obrotach (na benzynie niema takiego objawu) niestety Pan od gazu niema pojęcia co to jest. Membrana NIE, Parownik NIE, przewody filtry wszystko wymienione no i jestem w kropce. Proszę o pomoc. Z góry dziękuje Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 jak to masz zamontowane, czy tak się dzieje tylko na zimnym czy zawsze? od kiedy tak jest? czy auto jeździło do tego czasu normalnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blue.magic Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Niewiem co masz na myśli z zamontowaniem. Dzieje się tak na rozgrzanym silniku wcześniej gasł też jak się rozgrzał ale zmienili mieszanke i jest ok. Samochód mam miesiąc, właściciel twierdzi ze nie miał czegoś takiego ale kit go tam wie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 pokaż zdjęcie jak to wygląda, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blue.magic Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Jeśli chodzi o auto to pathfinder 2000 r 3,3 wersja amerykańska napęd na tył, mogę później wstawić zdjecie instalacji jak rozłożona jest w silniku jeśli to pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 dokładnie fotki instalacji co gdzie jak pomontowane nawet fotki kolektora gdzie dochodzi gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blue.magic Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 przepraszam ze tak długo nie odpisywałem ale praca itd. proszę o to zdjęcia. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 zestaw bardzo budżetowy, reduktor raczej dość wysoko, może być problem z grzaniem, do tego nie wiem czy jeden taki da radę, możesz mieć już brudne i rozkalibrowane wtryski, które też są z dolnej półki, ogólnie jak chcesz jeździć bez problemów i do tego nie katować silnika to trzeba zainwestować, bo na tym raczej nie da rady, Samochód masz miesiąc, czyli chcesz pojeździć, na Twoim miejscu, zrobił bym gruntowną przebudowę, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blue.magic Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 ok bardzo za odpowiedź pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.