Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11.144 Panewka?? Zmiana silnika SR20


Gość maacieq

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik miał walnięty pierścień olewowy brał 05,l/ 1000km, teraz poszła panewka (nie jest to oczywiste ale mocno nawala, wcześniej w zakresie 2,5-4 tyś obrotów gsilnik grzechotał ale uwaga:

-tylko na lekko wciśniętym gazie

- na gazie w podłodze i przy hamowaniu silnikiem cisza...potem chrup coraz głośniej i teraz już na jałowym wali głośno, samochód lekko ciężej odpalić. Więc chyba panewka...

 

 

Teraz pytanko:

Remontować się chyba nie opłaca??

Pchać się znowu w SR z lat P11.144 (99-01) czy kupić zwykłe starsze DE 130 konne które było bardziej ponoć wytrzymałe (do 97r. chyba były najtrwalsze przede wszystkim pod względem pierścieni) i przełożyć wałki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim kupisz nowy silnik zdejmij misę olejową odkręć podstawy korbowodów i sprawdź panewki. Roboty niewiele a będziesz wiedział na czym stoisz a i nie odpalaj auta bo dobijesz go do końca!

 

Jeżeli okaże sie ze panewki poszły papa to nie ma co medytować tylko nowy silnik, chyba że panewka sie nie obruciła i czop wału jest w dobrej kondycji można zaryzykować i założyć nowe nominalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...