Toio Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Czy podczas kręcenia zapłonem (aparatem zapłonowym) na rozgrzanym aucie, ignition timing powinien się zmianiać na komputerze diagnostycznym ?? Przeważnie mam tak, że kręcąc zapłonem wartość bazowa 15 nie zmienia się. Czy przyśpieszam czy opuźniam nic się nie dzieje, oprócz tego że obroty na jałowym wzrastają bądź opadają. Raz tylko zdażyło się, że przyśpiesząjac (kręcąc aparatem w strone kabiny zgodnie z wskazówkami zegara) Ignition zmieniał się, ale w odwrotną stronę niż chyba powinien, bo zamiast wzrastać przykładowo na 17 spadł na 13 - chybą że ja źle rozumiem przyśpieszenie zapłonu. W N15 w taki sposób reguluje zapłonem - zgodnie ze wskazówkami zegara. O co kaman ??? Czyżby coś padło ??? Dodam jeszcze, że gdy na komputerze Timing pokazywał wartość 5 (wtedy gdy probując go przyśpieszyć malał), to po zgaszeniu auta i właczeniu go ponownie wartośc powróciła do zalecanych 15, pomimo tego, że nic nie dotykałem Natomiast gdy go opuźniam, wartość nigdy nie zwiększa się powyżej 15 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 poczytaj odpowiedni temat jest sporo ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toio Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 NIe wydaje mi się żeby był gdzieś temat o zapłonie i regulacji poprzez komputer diagnosytyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.