chudy__ Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 i tak nie jestes w stanie wszytskiego zasepic a otworow jest mnustwo, warto sie skupic na tych gdzie najwiecej leci blota i wody czyli przy kolach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrOla Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Trochę za mną. Podjąłem się wyczyszczenia i konserwowania ramy we własnym zakresie. Zdrapałem co chciało odpaść, wszelkie ogniska przeszlifowałem, wypłukałem rame tak jak koledzy wspominali, czyli po demontażu tylnych lamp-polecam każdemy profilaktycznie raz do roku tam zajrzeć, bo znajdzie tam odpowiedź dlaczego między innymi rama koroduje w pierwszej kolejności z tyłu. Rama wyglądała na stan rewelacyjny, lecz 3 dziury młotkiem znalazłem. Po oczyszczeniu zabezpieczyłem brunoxem + epoksyd i na finiszu gęstym zapaćkałem. Muszę wrócić wiosną i połatać rame, bo jedno miejsce korozji jest przy mocowaniu łącznika stabilizatora. Jeśli komuś się wydaje, że ma rame w boskim stanie, to niech się upewni młotkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Mam w idealnym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrOla Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Gratulacja! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 tak czy siak powinno sie podniesc chociaz bude zeby dostac sie do paru miejsc ktorych i tak nie da rady zrobic bez tego(nawet reka nie wjedzie) a obejrzales tylne mocowania budy do ramy? duza robote robia wieksze chlapacze ktore wtedy zatrzymuja juz duza ilosc blota i nie wali nim wlasnie w w/w miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrOla Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 (edytowane) Lemmy jak zrzucasz bude, to rwiesz ją w górę mocnymi pasami transportowymi, czy masz jakąś inną technikę/urządzenie? EDIT: Już sobie podpatrzyłem w temacie o Patrolu którego robiłeś. Te znaki wodne na zdjęciach nie pozwalają dostrzec szczegółów. Pobierz sobie program Image Signature, wgraj logo, ustaw przeźroczystość na 20% i w ustawieniach zaznacz że ma nanosić logo na jeden z narożników zdjęcia. Ładujesz tyle zdjęć ile chcesz, klikasz "Podpisz" i on sam robi dalej robote. Warto. Tu masz przykład jak to wygląda po naniesieniu: http://www.fotobudeczki.pl/zdjecia-z-fotobudki/ Edytowane 17 Grudnia 2017 przez PiotrOla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1305 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 ja miesiąc temu skończyłem karoserie łatać i robiłem to tak :wyjęcie środka do blachy został tylko pulpit okleiłem go papierem .odkręcenie karoserii od ramy uniosłem ją do góry na tyle żeby mieć dostęp do mocowań niektóre nadawały się do odnowienia . Wycięcie rdzy wspawanie nowej blachy w powstałe dziury ,pomalowanie epoksydem ,potem podkład akrylowy i na koniec tectyl taka gumówka akurat miałem kilka puszek niepotrzebnych w garage . Złożenie auta i chciałem się nacieszyć jazdą ale nie zdążyłem teraz w trakcie generalnego remontu silnika jestem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.