Gość chyzio Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Witam wszystkich.Mam problem z moim nissanem sunny B12 silnik 1,6 16V GTi -silnik CA 16 , a mianowicie podczas jazdy silnik bez przyczyny gaśnie jak by nagle odciął paliwo albo zabrał iskrę. Nie można go odpalić. Musi postać czasami 2 godziny , czasami 1 dzień i wtedy zapala normalnie. Po przejechaniu kilkuset metrów , a czasami kilku kilometrów sytuacja sie powtarza. W momencie wystąpienia problemu słychać " pyknięcie " jakby przekaźnika gdzieś w środku auta jakby pod schowkiem od strony pasażera. Może ktoś już spotkał się z czymś takim ??? Proszę o pomoc. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 może pada przekaźnik dosyć istotnych gratów jak pompa paliwa czy zasilanie eccs ECU przeleć schemat elektryczny a przynajmniej z tego miejsca gdzie pyka oglądnij wychodzące GRUBE kable i ich poszukaj w okolicach cewek zapłonowych cokolwiek tam jest aparatu zapłonowego ,,jak i pompy paliwa ja miałem nismo z 96 roku i przekaźniki od ecu i pompy były wyrajane ,, natomiast oznaczenie np 1 i 2 i idzie lina na przekaźniku i robi sie sprężynka oznacza cewkę przekaźnika czyli sygnał + i - co zamyka drugi obwód 3-4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu276 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 może faktycznie któryś przekażnik broi. Ale nie przypominam sobie żeby były jakieś przekażniki pod schowkiem, Komp pod fotelem pasażera raczej nie bedzie pstrykał ale warto zciągnąc z niego plastykową osłone i sprawdzić kostki.Przekażniki są natomiast pod maską od strony pasażera koło zbiorniczka od wspomagania.ale czy było by słychać w kabinie? Wiem natomiast że moduł zapłonowy który jest przykręcony do głowicy z prawej strony może płatać figle. Ja przez 8 lat użytkowania wymieniłem dwa. Moduł osiąga wysoką temperature od głowicy i niestety się przepala. U mnie póki silnik sie nie rozgrzał wszystko było ok. Po rozgrzaniu nie było iskry na jednym lub dwóch cylindrach. Dorobiłem blaszki którymi odseparowałem go od głowicy i problem ustąpił. Acha. przekażnik od pompy paliwa jest chyba koło bezpieczników. Warto go sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beton88 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 U siebie moduł poprostu odkrecilem i wisi w powietrzu i problem z glowy, Co do gasniecia mialem problem ze gubil obroty igasl winny byl zepsuty wtryskiwacz... ale raczej malo prawdopodobne u ciebie. Moze ktos niefortunnie ci alarm jakis montowal z jakims odcieciem zaplonu ktory plata figle. Najlepiej zmien swiece, sprawdz wiegielki na cewkach ( umnie sie wypalily i wtedy nie wiedzialem czemu samochod chodzil na 3 cylindrach) obejrzyj czy podczas pracy silnika nie kapie ci gdzies z wtryskiwaczy paliwo, w tym wieku te gumowe wezyki tez moga juz powiedziec NIE. kolejny istotny problem odkrec silniczek krokowy i go wyczysc, pewnie tam jest tona nagaru, jesli bedziesz delikatny to na tej samej uszczelce mozesz go skrecic, sprawdz wszystkie podcisnienia czy nie puszczaja bokiem i wyczysc przeplywomiez. To tak na szybko co przychodzi do glowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.