leigimas Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Witam Jetem tu nowy gdyż dziś stałem sie szczęśliwym posiadaczem Nissana Primery GT 2.0 150km. Kupiłem auto za smieszne pieniadze w stanie dobrym, mechanicznie celeującym! jedyny problem ktory mnie meczy i dreczy to że w desce rozdzielczej (gdzies okolice licznika) strasznie piszczy mi plastik, niby nic ale strasznie denerwuje w ciagu jazdy, miał może ktos taki problem i wie co to? Przyglądałem sie bardzo dokładnie całej desce rozdzielczej i wszytsko git a jakis plastik strasznie piszczy! Jutro wstawie foto mojego nowego nabytku! Pozdrawiam klubowiczy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 witam jakbyś miał jakieś pytanie kłopoty to wal do mnie miałem taką furkę nie rodowe GT ale wszystko od GT i zjadłem troszkę wiedzy wymiana silnika skrzyni ecu itp .... no i mam troszkę gratów właśnie do P10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Ja bym stawiał na wahacz z lewej strony...Miałem dwie eGT i w każdej lewy wahacz skrzypiał. I wydawało się jakby w środku coś.. I oczywiście jak chcesz to mam jedną na części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leigimas Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Dzieki koledzy za pomoc, faktycznie to lewy wahacz! jutro poleje go płynem hamulcowym może przsetanie skrzypiec koledzy rozwijając temat, co powiecie mi na temat tego pojazdu, chodzi mi konkretnie o GT, ile wam pali, co sie sypie na co uważać itp? I takie jeszcze jedno małe pytanie ten wbudowany equalizer w wersji gt to o jakiej mocy jest, bo mam niepodlaczony gdyż mam radio od vw (czekam na kostke do mojego jvc) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Jak Ci skrzypi wahacz gorny to trzeba go sciagnac i dobrze nasmarowac. Ja smaruje bialym smarem . Mozesz tez innym. Polewanie plynem hamulcowym i smarowanie wd40 bez sciagania moze pomoze na chwile . Najlepiej przesmaruj oba . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leigimas Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Tak na dzień dziśejszy wygląda moja p10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evo25 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Wiem, że odkopuję temat, ale mam pytanko. Zawsze mnie zastanawiało czy nakładki tzn. progi, przednia nakładka wraz z tylną (mam podobnie jak u Ciebie), były tylko zarezerwowane do wersji GT Primerek P10? Moja właściwie nie jest rodowitą GT, ponieważ wyszła w wersji SLX ze słabszym silnikiem 115KM, ale miała właśnie te nakładki na zderzaki wraz z progami, teraz jest SR20DE i jest właściwie przerobiona na wersję GT. Może to było indywidualne zamówienie jeszcze w fabryce? Gratuluję zakupu, ładnie się prezentuje Primka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Ja mam Primę też z tymi nakładkami na progi tylko tyle że ja mam wersję 1.6 SRI, gdzieś wyczytałem że też mam zawieszenie GT. Rok prod końcówka 96' także ostatni wypust P10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.