Chicco Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Czytałem kilkanaście podobnych tematów ale nie było w nich rozwiązania mojego problemu. Mam sekwencję na stag-u 300, filtry niedawno wymienione. Obroty na benzynie mam ok. 750 na gazie normalnie 650 ale gdy podkręcę go wyżej na obrotach powiedzmy pod 5-6k obr/min i wrzucę na luz przed światłami to nie zawsze ale samochód mi gaśnie ;/ na benzynie nie ma tego problemu. Masakra jest przy włączonej klimie gdy wentylatory się właczą obroty siadają do 550, a gdy wcześniej kręce do 5-6k obr/min to zawsze gaśnie po wrzuceniu na luz ;/ Czy samo podniesienie obrotów na gazie coś pomoże czy szukać gdzie indziej przyczyny? ile może kosztować taka operacja u gazownika? Dziekuje za wszelkie odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 jakie podzespoły, ile przejechane na gazie, ustawienia i mapy by też się przydały, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chicco Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 większość to tomasetto ale dokładnie nie wiem;/ kupiony już z instalają przejechane ok 100k km nic wiecej nie wiem ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 zdjęcie, to się zobaczy, pewnie czas coś zregenerować, czyli reduktor i wtryski, do tego dobrze wystroić i będzie wszystko gitt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chicco Opublikowano 9 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Reduktor- LOVTEC Wielozawór-Tomasetto Układ elektroniczny-Lecho Wtryski- Żółte Valteki 1Ω Na instalcji przejechane ok 100k km a tutaj fotka spod maski http://imageshack.us/photo/my-images/210/dsc00050mb.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Reduktor- LOVTEC Wielozawór-Tomasetto Układ elektroniczny-Lecho Wtryski- Żółte Valteki 1Ω Na instalcji przejechane ok 100k km a tutaj fotka spod maski http://imageshack.us...dsc00050mb.jpg/ 100 Tys na waltekach które pewnie były wymieniane ,,,mycie reduktora ew regeneracja + wymiana wtryskiwaczy ,,,na pierwszy szczał wywal wtryski ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.