kcroot Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Witam, uszkodził mi się gwint na szpilce w przednim kole, czy wymiana takie szpilki jest w jakiś sposób problemowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Zadna, młotkiem wybij od strony gwintu i ją wymień na nową - szpilka jest na drobnym wieloklinie , przed wybiciem zdejmij tarczę hamulcową - prosta robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kcroot Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Tnx za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 tylko weź dobrego mela do rozmowy z tą szpilką i użyj dużo nafty żeby się spociła przed robotą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 3-kilowy wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 jwa widze specjalista od wybijania problemow jak nie bela to mlotek hehe:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Niestety coraz bardziej przyzwyczajam się do myśli że to nowoczesne auto wymaga bardzo starej i sprawdzonej obsługi.(bez młota to nie robota) I wiem po co jest miarowe koło zapasowe i rynna w kufrze. Na wszystkie częsci przydasie i narzędzia. Dlaczego na serwis nie wpuszczaje klientów???? Zeby klienta nie bolało jak walą młotem w jego auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.