AntBer85 Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 witam potrzebuję zamotać jakąś blokadę na przód co radzicie założyć słyszałem że można przełożyć tylna na przód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QbaKJ Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Cześć Antek, A co, zabrakło Ci w ten weekend blokady na przodzie? Z tego, co kojarzę, to ARB RD136 jest na przód. Na tył RD135. Takie same na przód i na tył były w 160 i 260. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smyku Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Arb, można zrobić zmote z tylnego mostu na przód ale to dużo zabawy lepiej kupić ARB i lata. Nie kupuj zamienników bo są g...no warte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Tylko po co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Tylko po co ? żeby mieć radość posiadania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QbaKJ Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Tylko po co ? Jak po co? Po to, po co są blokady... a kolega AntBer85 jeździ dość hardkorowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Lubię motać przy Patrolach ... jednak posiadanie blokady przedniej wydaje mi się zbędne ... ale nawet ja mogę się mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QbaKJ Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Igor, z całym szacunkiem, ale Twoje pomniki jeżdżą głównie po czarnym i wtedy blokady są zbędne. Jednak w terenie często na samym spiętym tyle brakuje te trochę trakcji, które można jeszcze wycisnąć blokując przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smyku Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Poniekąd Igor ma racje bo przednia blokada wykorzystywana jest w 5 wyjazdach na 100, z zapiętym 4x4 i blokadą tyłu można dużo, ale lepiej mieć i ucieszyć się z tego raz w roku niż nie mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 powiedzcie po jakim terenie jeździcie? same wykrzyże aż koła się odrywają bo w grząskim błocie to raczej niezda egzaminu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QbaKJ Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Czasami, jak już jest bardzo daleko po traktor, ta przednia blokada może pomóc wrócić do domu tego samego dnia A jeździmy różnie, po błocie, szutrach, żwirowniach, nieużytkach, poligonach itp. itd. Wykrzyże na stromych podjazdach też są. Po prostu z otwartym przednim mostem to jest napęd nie na 4 tylko na 3 koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 myślisz ,że jak na 3 stanie to na 4 wyjedzie? 1 na 100 może i tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QbaKJ Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 To nie jest kwestia myślenia. Sprawdzone empirycznie. Jak stoisz pod górę na wykrzyżu, tył się grzebie, przód 1 koło kręci się w powietrzu a drugie stoi na podłożu, to zapięcie przedniej blokady powoduje, że to przednie koło mające trakcję zaczyna ciągnąć. Wbrew pozorom częste są takie sytuacje, że brakuje właściwie niewiele, żeby np. wjechać pod górę, wyjechać z koryta strumienia itp. I wtedy wkurza, że to jedno koło, które ma dobrą trakcję, nie ma napędu. Wielokrotnie sprawdzone, że na takich przeszkodach auta z 2 blokadami przejeżdżają bez problemu, a pozostałe niekoniecznie. A nie zawsze jest miejsce, żeby się rozpędzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 a jak sprawdzone to oczywiście trzeba zakładać i cieszyć się z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QbaKJ Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 To już zależy jak i gdzie kto jeździ... Bo w większości sytuacji faktycznie nie ma sensu. Na pewno nic nie da w błocie na płaskim. Praktycznie nic nie da na szybkich szutrach. Prawda jest taka, że blokady nie zastąpią liftu i wykrzyży; odwrotnie też nie. Sam lift tylko po to, żeby wsadzić większe koła nie ma sensu - lift ma poprawić wykrzyż, a żeby wrzucić większe koła, to lepiej pociąć budę. Jak za duży lift będzie, to w błocie jak buda siądzie na płycie podłogowej to trzeba będzie szukać mostów w dziurach głębokości 1,5 m i hilifta przy podnoszeniu za budę nie starczy, a do felgi nie będzie można sięgnąć. Łatwo jest wrzucić duże koła na dużym lifcie, ale trudno jest zbudować auto, które nie będzie pomnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Łatwo jest wrzucić duże koła na dużym lifcie, ale trudno jest zbudować auto, które nie będzie pomnikiem. Ty chyba Kubuś chcesz się ze mną nad Narwią przejechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QbaKJ Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Ty chyba Kubuś chcesz się ze mną nad Narwią przejechać Co za pytanie w ogóle? Pewnie że tak Nad Narwią i po Narwi... Jeżeli dasz się namówić, to nawet poniżej tamy. Ostatnio wyciągaliśmy tam podwodnego Troopera: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Widać Kubuś że kiepsko znasz tereny nad Narwią ... jeździ się tylko za tamą Znasz przejazd pod rurami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QbaKJ Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 (edytowane) Igorku, znam te tereny A jeździć można już pół kilometra od ronda w stronę Wieliszewa. Albo przed mostem w Zegrzu można zjechać właśnie w stronę tamy. A poniżej tamy można się zdziwić po 14.00 tak jak kolega od troopera. Oczywiście to bardzo fajny teren, ale trzeba się orientować, co się tam dzieje z wodą. Edytowane 23 Marca 2012 przez QbaKJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntBer85 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 nie kłucić mi się tu laski nie interesują mnie tez dywagację na temat potrzeby błokady interesuję mnie najbardziej to czy da się tylną przeszczepić na przód pozdrawiam wszystkich jeżdrzących jak i budujących a tu coś na temat mojej jazdy w terenie moje auto to ten cherokee z mostami patrola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Antonio zawsze Ci mówiłem ... Patrol zrobi więcej.... to Ty nie ! Widzę, że w końcu poszedłeś po rozum do głowy Fajnie, że poszedłeś w podcinanie tego jeepa a nie liftowanie nie wiadomo jak. Do zobaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 "Igorku", "Kubusiu"...ale sobie chłopcy słodzą... normalnie, aż miło poczytać... Chłopaki wrzućcie na luz... napijcie się browara :beer: :beer: :beer: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.