Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Blokada przód gr61


AntBer85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Antek,

A co, zabrakło Ci w ten weekend blokady na przodzie? :devil: Z tego, co kojarzę, to ARB RD136 jest na przód. Na tył RD135. Takie same na przód i na tył były w 160 i 260.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubię motać przy Patrolach ... jednak posiadanie blokady przedniej wydaje mi się zbędne ... ale nawet ja mogę się mylić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Igor, z całym szacunkiem, ale Twoje pomniki jeżdżą głównie po czarnym i wtedy blokady są zbędne. Jednak w terenie często na samym spiętym tyle brakuje te trochę trakcji, które można jeszcze wycisnąć blokując przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniekąd Igor ma racje bo przednia blokada wykorzystywana jest w 5 wyjazdach na 100, z zapiętym 4x4 i blokadą tyłu można dużo, ale lepiej mieć i ucieszyć się z tego raz w roku niż nie mieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie po jakim terenie jeździcie? same wykrzyże aż koła się odrywają

bo w grząskim błocie to raczej niezda egzaminu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami, jak już jest bardzo daleko po traktor, ta przednia blokada może pomóc wrócić do domu tego samego dnia ;) A jeździmy różnie, po błocie, szutrach, żwirowniach, nieużytkach, poligonach itp. itd. Wykrzyże na stromych podjazdach też są. Po prostu z otwartym przednim mostem to jest napęd nie na 4 tylko na 3 koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest kwestia myślenia. Sprawdzone empirycznie. Jak stoisz pod górę na wykrzyżu, tył się grzebie, przód 1 koło kręci się w powietrzu a drugie stoi na podłożu, to zapięcie przedniej blokady powoduje, że to przednie koło mające trakcję zaczyna ciągnąć. Wbrew pozorom częste są takie sytuacje, że brakuje właściwie niewiele, żeby np. wjechać pod górę, wyjechać z koryta strumienia itp. I wtedy wkurza, że to jedno koło, które ma dobrą trakcję, nie ma napędu. Wielokrotnie sprawdzone, że na takich przeszkodach auta z 2 blokadami przejeżdżają bez problemu, a pozostałe niekoniecznie. A nie zawsze jest miejsce, żeby się rozpędzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawdzone to oczywiście trzeba zakładać i cieszyć się z jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już zależy jak i gdzie kto jeździ... Bo w większości sytuacji faktycznie nie ma sensu. Na pewno nic nie da w błocie na płaskim. Praktycznie nic nie da na szybkich szutrach.

Prawda jest taka, że blokady nie zastąpią liftu i wykrzyży; odwrotnie też nie. Sam lift tylko po to, żeby wsadzić większe koła nie ma sensu - lift ma poprawić wykrzyż, a żeby wrzucić większe koła, to lepiej pociąć budę. Jak za duży lift będzie, to w błocie jak buda siądzie na płycie podłogowej to trzeba będzie szukać mostów w dziurach głębokości 1,5 m i hilifta przy podnoszeniu za budę nie starczy, a do felgi nie będzie można sięgnąć. Łatwo jest wrzucić duże koła na dużym lifcie, ale trudno jest zbudować auto, które nie będzie pomnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwo jest wrzucić duże koła na dużym lifcie, ale trudno jest zbudować auto, które nie będzie pomnikiem.

Ty chyba Kubuś chcesz się ze mną nad Narwią przejechać :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty chyba Kubuś chcesz się ze mną nad Narwią przejechać :whistle:

Co za pytanie w ogóle? Pewnie że tak :devil: Nad Narwią i po Narwi... Jeżeli dasz się namówić, to nawet poniżej tamy. Ostatnio wyciągaliśmy tam podwodnego Troopera:

20120103001.jpg

20120103002.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać Kubuś że kiepsko znasz tereny nad Narwią ... jeździ się tylko za tamą

Znasz przejazd pod rurami ? :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Igorku, znam te tereny B) A jeździć można już pół kilometra od ronda w stronę Wieliszewa. Albo przed mostem w Zegrzu można zjechać właśnie w stronę tamy. A poniżej tamy można się zdziwić po 14.00 tak jak kolega od troopera. Oczywiście to bardzo fajny teren, ale trzeba się orientować, co się tam dzieje z wodą.

Edytowane przez QbaKJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

nie kłucić mi się tu laski :dribble:

nie interesują mnie tez dywagację na temat potrzeby błokady

interesuję mnie najbardziej to czy da się tylną przeszczepić na przód :gun:

pozdrawiam wszystkich jeżdrzących jak i budujących :wave:

 

a tu coś na temat mojej jazdy w terenie

moje auto to ten cherokee z mostami patrola :nissan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antonio zawsze Ci mówiłem ... Patrol zrobi więcej.... to Ty nie !

 

Widzę, że w końcu poszedłeś po rozum do głowy :)

 

Fajnie, że poszedłeś w podcinanie tego jeepa a nie liftowanie nie wiadomo jak.

 

Do zobaczenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

"Igorku", "Kubusiu"...ale sobie chłopcy słodzą... :argue: normalnie, aż miło poczytać... :fish:;):P

Chłopaki wrzućcie na luz... napijcie się browara :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...