Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Micra K11 X1R Project GA16 inside


MacGayver

Rekomendowane odpowiedzi

Red Arrow ! Nissan Micra GA16DE

 

 

20120314449.jpg

 

20120314450.jpg

 

 

micrakzk2011.jpg

 

IMGP5416.jpg

 

IMGP5413.jpg

 

MODEL Micra K11

 

ROCZNIK: 1995

 

SILNIK: CG13DE

 

MOC:

- seryjnie 75KM

- aktualnie faza tworzenia

 

SKRZYNIA:

- manualna

 

UKŁAD WYDECHOWY:

- seria

 

UKŁAD DOLOTOWY:

seria

 

UKŁAD HAMULCOWY:

-przód tarcze, tył tarcze

 

KOŁA:

- 15-calowe felgi OZ + opony przód Yokohama AVS 195/50 R15 (jeszcze z mojego Sunnego GTi, tył hałasujące 195/50 w spadku

 

WNĘTRZE:

-Seria Super S

 

STYLISTYKA:

- seria Super S

 

AUDIO:

-dolby serround

 

A teraz krótka historia :-) Auto zakupione w wiadomym celu: jak najszybciej jak najmniejszym kosztem i nie pozornie. Silnik zakupiony dużo przed zakupem samego samochodu. Leżał u mnie już około 7 miesięcy i czekał na swoją kolej. Długo szukałem Micry która spełniała by zadane wymagania: silnik oczywiście 1.3, wspomaganie, 3-drzwiowe nadwozie, bez gazu i zarejestrowany w kraju. Długo szukałem i czekałem, czekałem i szukałem i nic. Aż tu nagle czerwona SuperS za dobre pieniądze z uszkodzonym silnikiem - idealny dawca. Po próbach telefonu i wyczekiwaniach okazało się że została sprzedana. A wiadomo - takie okazje nie zdarzają się codziennie. Okazało się że raz na tydzień :mrgreen: W następnyt kolejny weekend ukazała się kolejna identyczna tylko różnica polegała na sprawnym silniku. Kierunek Katowice i stałem się nowym właścicielem krwisto czerwonej Micry SuperS. Nie oglądałem praktycznie w ogóle podwozia. Byłem przygotowany na najgorsze - robota robota i robota. Najważniejsze było że to Super S. Po przejrzeniu już auta u Nas w warsztacie okazało się o dziwo że nie trzeba łatać podłogi, nie trzeba wymieniać przewodów hamulcowych i o dziwo praktycznie nie trzeba robić nic, poza wymianą przedniej belki i kawałka progów które standardowo lubią kolor złoto-rudawy. Przede wszystkim trzeba było dowiedzieć się co jest warty silnik który tam był - przetestować i albo na złom albo na sprzedaż. Świeży olej, filterek i tak jeździłem nim około 2 miesięcy. Brak wycieku, brak pochłaniania oliwy czy płynu i co najważniejsze - jest moc :mrgreen: Nie myślałem że te silniki aż tak dobrze się sprawują, w tym nadwoziu całkiem nieźle sobie radzi :-P Silnik out i w związku z tym jest na sprzedaż gdyby ktoś chciał swap z 1.0-->1.3. Wszelkie prace które zostały już poczynione do wglądu na zdjęciach :-)

 

20120227380.jpg

 

20120228395.jpg

 

20120229411.jpg

 

20120314454.jpg

 

20120319474.jpg

 

20120320496.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć, wpadłem na twój temat i widzę, że jest tu o wiele mniej niusów niż na innym forum, gdzie dokonujesz czegoś pięknego!

Jak w ogóle się sprawuje micra z GA16 :devil:? Czy z micry 1.0 da się zrobić swpa podonie jak z twoją 1.3 czy jest więcej zabawy?

 

Czekam na odpowiedź, nie raz tu jeszczę zajrzę :dribble:

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...