g.a.polak Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 (edytowane) Nasz notek: auta 2 i 3 letnie - pozcja 60 ze wskaźnikiem 5,6% poważnych usterek i średnim przebiegiem 38 000 kilometrów auta 2 i 3 letnie - pozcja 38 ze wskaźnikiem 8,1% poważnych usterek i średnim przebiegiem 56 000 kilometrów Czytając forum dochodzę do wniosku że u nas na forum jest jakby lepiej niż wskazuje raport TÜV a tutaj raport http://www.auto-swiat.pl/sites/www.auto-swiat.pl/files/1012_53-55_ar_tuv.pdf Edytowane 22 Marca 2012 przez g.a.polak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 (edytowane) Nie przejmowałbym się tym zestawienem. Takie rankingi są z założenia przekłamane. TUV wykonuje przeglądy w ramach okresowych badań technicznych. Wykonuje je także w serwisach naprawczych. Tak więc auto o które właściciel dba i wymienia jakieś elementy na których mogłby jeszcze pojeździć, jest kwalifikowane przez TUV jako z awarią - bo wykonują przegląd samochodu "po naprawie". Dla odmiany w raportach DEKRA, Note stał zawsze dość wysko. Ale oni inczaczej to wszystko liczą... Najlepiej dać sobie spokój z takimi zestawieniami i opierać się na opiniach użytkowaników - czytaj np. tego forum Edytowane 22 Marca 2012 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość weber29 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 (edytowane) Popieram wypowiedz rangera, moim zdaniem jest tak ze który koncern więcej przeleje na konto tuv ten stoi wyżej ,tak jak jest podobnie z wyborem samochodu roku liczy sie kasa. Edytowane 22 Marca 2012 przez weber29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 (edytowane) Zresztą zobaczcie jak straszliwa jest tam niekonsekwencja. W przedziale aut 2 i 3 letnich mamy Note na 60 miejscu. Przypomnę, że są to auta na gwarancji!!! Ale autka starsze 4 i 5 letnie i już po gwarancji mają się znakomicie i i tu mamy bardzo dobre 37 miejsce... Widać w Niemczech ASO psuje samochody... No chyba, że samochody po FL wykazują się znacznie większą awaryjnością. Dodatkowo warto odnotować, że w tym zestawieniu są łączone w grupach. I tak jeżeli w jakiejś grupie jest 5 pojazdów z identycznym wynikiem, to pojazd oceniony oczko niżej od razu spada na 6 pozycję. Tak więc to 60 miejsce tak naprawdę jest 29 jak dobrze policzyłem. I ostatnia najważniejsza uwaga. Note w obu tych kwalifikacjach w jakich występuje, ma usterkowość MNIEJSZĄ od przeciętnej - a to też cieszy . Edytowane 23 Marca 2012 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 - znam gościa, który od kilku lat jeździ KIA Carnival i bardzo ją sobie chwali - ten pojazd od lat okupuje ostatnie miejsca w rankingach TuV - nie traktujmy więc tych rankingów tak śmiertelnie poważnie - w dużej mierze to po prostu sprawa właściwej dbałości o eksploatowany pojazd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 (edytowane) Dla speców z TUV ,przepalona żarówka to poważna awaria,stąd takie banialuki.Jak już to dekra ,a przede wszystkim adac jest dość miarodajne.ale tu notes za 2011rok bardzo wysoko!: Małe+ 1. Mini 2. Peugeot 207 3. Mitsubishi Colt 4. Opel Meriva 5. Nissan Note 6. Skoda Roomster 7. Dacia Sandero 8. Ford Fusion 9. Mazda 2 10. Volkswagen Polo 11. Opel Corsa 12. Renault Clio 13. Ford Fiesta 14. Citroen C3 15. Nissan Micra 16. Skoda Fabia 17. Toyota Yaris 18. Suzuki Swift 19. Renault Modus 20. Honda Jazz 21. Fiat Punto 22. Seat Ibiza/Cordoba 23. Hyundai Getz Edytowane 23 Marca 2012 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 dziwnie dalekie miejsca yarisa i jazz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 (edytowane) Zwróćcie uwagę na wysokie miejsce Peugeota 207. Mnie akurat ono nie dziwi bo sprawdziłem na własnej skórze. To bardzo fajne i bezawaryjne autko (w ciągu 3 lat eksploatacji byłem w serwisie 1 - na przeglądzie po 30 tys km ). W potocznej opinii francuzy są beee, a wg powyższej tabelki już tak źle nie jest. Edytowane 23 Marca 2012 przez arek_sosnowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość weber29 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Witam mam coś lepszego dla naszego NOTE; Najlepsze auta w rankingu niezawodności DEKRA 2011 w klasie, VANY; - przebieg do 50 000 km: 1. Volkswagen Golf Plus 2. Nissan Note 3. Toyota Corolla Verso - przebieg 50 000 do 100 000 km: 1. Volkswagen Golf Plus 2. Toyota Corolla Verso 3. Ford Galaxy - przebieg 100 000 do 150 000 km: 1. Ford Galaxy 2. Volkswagen Golf Plus 3. Toyota Corolla Verso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 nie do końca lepszego - nie łapie się w pierwszej trójce przy większych przebiegach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Pierwsza trójka to absolutnie pierwsza liga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Galaxy? toż to psuje się na potęgę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość weber29 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 nie do końca lepszego - nie łapie się w pierwszej trójce przy większych przebiegach Wszystko przez przepaloną żarówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Galaxy jest faktycznie zawsze na szarym końcu - razem z Sharanem i Alhambrą - bo to ten sam szajs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 (edytowane) co ciekawe, właśnie galaxy jest z tej trójki najchętniej kupowany. Technicznie bardzo podobny do VW I Seata i prezentujący podobny, nie za wysoki poziom bezawaryjności, jest wśród nich jako auto używanie najtańszy. Magia (szczególnie u nas) znaczka VW trwa nadal Edytowane 25 Marca 2012 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Trochę pomyliliście modele. Galaxy o którym tu mowa, to model produkowany od końca 2006 roku i nie ma nic wspólnego z VW i Seatem. VW robił dłużej tego starego Sharana, ale Ford Galaxy od 2006 roku to już inna generacja. Miałem okazję ponad tydzień taki użytkować i jestem gotów uwierzyć w te wyniki, bo jakość wykonania i komfort były bardzo dobre. Bez urazy, ale przy tym galaxy nasze notki to takie zabawkowe malutkie wozidełka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Galaxy, a nawet bardziej s-max są ekstra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Galaxy po 2006 to faktycznie inna liga - przede wszystkim cenowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Galaxy, a nawet bardziej s-max są ekstra Mi też bardziej podoba się S-max, ma ładniejszy tył. Poza tyłem i innymi elementami zewnętrznymi typu światła, atrapa itp. wiele się nie różnią - w środku podobnie, ta sama szerokość, prawie taka sama deska. To taka sama konstrukcja, ale S-max jest zgrabniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Dzisiaj byłem wymienić opony i właśnie na sąsiednim stanowisku stał S-Max. Gość ku.....wował że prawie nowe auto a już 2 razy był z reklamacją (rdza). Dziś dodatkowo okazało się, że podcina mu opony. Auto krajowe, pierwszy właściciel (choć tablice warszawskie). Co nie zmienia faktu, że S-Max to chyba najładniejsze "vanowate" auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Do kiosku marsz! W auto-świat jest 4 stronnicowy artykuł, w dziale używane, o naszym note Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 O! Dzięki. Oczywiście ze kupię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) Mam wrażenie, że trochę za ostro pojechali. Nie słyszałem o rozciągnieciu łańcucha w Note ani o rozszczelnionej misce czy padzie uszczelniacza wału korbowego. Tutaj też nikt tego nie sygnalizowałał. A reszta - cóż, to raczej drobiazgi. Nie przkonuje mnie także stwierdzenie, że silnik 1.4 jest paliwożerny. Można wprawdzie do paru rzeczy się w nim przyczepić, ale na pewo nie do tego, że jest paliwożerny. Coś mi się zdaje, żę redaktorzy poszli tropem zbieżności konstrukcujnej do Micry. Jeżeli Micrę trapiły jakieś problemy - a na pewno był to rozciągający się łańcuch, to Note pewnie też. A to nie jest tak, bo te problemy były w innych silnikach - nie 1.4. Zresztą Manix może się tu obiektywnie wypowiedzieć, bo to przećwiczył. Po wymianie z tego co pamiętam, też ma z tym spokój, tak więc też nie wiadomo, czy to nie była jakaś wadliwa seria łańcówchów. Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarcin Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 proponuje by o tym art z AŚ dyskusje kontynuować tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/82833-bardzo-niepochlebny-artykul-auto-swiat-o-note/ już 2 strony komentarzy wyprodukowalismy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) Zostałem wywołany do tablicy przez Ranger*a,więc spieszę z wyjaśnieniem,że akurat łańcuch miałem wymieniany,ale w almerze (n15,silnik 1.4,na gwarancji w 2 roku od zakupu.Po wymianie zero problemów przez nastepne10lat)W mikrze(2005r)do dzisiaj zero problemów.DUŻE problemy miały micry K11 1.0l ,mniejsze K12 z początku produkcji(2003- do 0.6. 2005)"Wadą" był zły olej stosowany przez ASO(0W-)nie odpowiedni lepkością do almery.Po zmianie na 10W- Problem przestał istnieć. Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.