michal15 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Jak sprawdzić czy moduł zapłonowy jest sprawny?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 napisz jaki masz silnik może ktoś pomoże ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 A co sie dzieje ze chcesz sprawdzic modul zaaplonowy . Nie odpala autko. Nie ma iskry na swiecach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal15 Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Silnik 1.6 16 V B+LPG 96' . Tak, brak iskry, cewka w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Jesli masz wszystko sprawne tzn. swiece zaplonowe kopulka , przewody , i nadal nie ma iskry to bardzo mozliwe ze poszedl modul zaplonowy. Wiec albo kupisz sobie modul RSB 53 i sobie sam wymienisz lub poczytaj ten link i na koncu masz namiar do goscia ktory robi aparatyhttp://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=aparat%20zaplonowy%20p11%201%2C6%2016v%201996r%20jak%20sprawdzic&source=web&cd=1&ved=0CDcQFjAA&url=http%3A%2F%2Fforum.nissanklub.pl%2Findex.php%2Ftopic%2F72801-p11-nie-odpala%2F&ei=suBuT4aeF9DMtAbLmfzMAg&usg=AFQjCNHXuCCX1hNqMuvpKYMoH6RPARP5_A. Prosze tez uzupelnic swoj profil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość euyot Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Mam nadzieje, że nie złamię żadnej etykiety forumowej... mam podobnie. To znaczy primerka (P11 1.6 16 v - 1997 rok SLX) nie kręci w ogóle. To znaczy kluczy aktywuje elektrykę, nawiewy światła, ale nie daje rady ruszyć rozrusznika (najczęściej w ogóle choć dziś nawet coś drgnął). no i jak sobie poczytałem to wyszło że to może być ten "sławny moduł RSB 53". Zakupiłem na allegro już do mnie leci... tylko mam pytanie (bez linczu proszę). Gdzież on jest umiejscowiony. Co potrzeba by go wymienić? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Mam nadzieje, że nie złamię żadnej etykiety forumowej... mam podobnie. To znaczy primerka (P11 1.6 16 v - 1997 rok SLX) nie kręci w ogóle. To znaczy kluczy aktywuje elektrykę, nawiewy światła, ale nie daje rady ruszyć rozrusznika (najczęściej w ogóle choć dziś nawet coś drgnął). no i jak sobie poczytałem to wyszło że to może być ten "sławny moduł RSB 53". Zakupiłem na allegro już do mnie leci... tylko mam pytanie (bez linczu proszę). Gdzież on jest umiejscowiony. Co potrzeba by go wymienić? Pozdrawiam Kolego to u Ciebie będzie co innego. Moduł nie ma nic do rozrusznika i ten powinien normalnie kręcić. U Ciebie nie kręci więc trzeba szukać gdzie indziej. Zacząłbym od przewodu akumulator-alternator-rozrusznik, i drugi od masy akumulatora. Jak za słaby prąd (z powodu przerwy na przewodzie) idzie do rozrusznika to nie drgnie, szczególnie jak aku niezbyt nowy. Poza tym mogły się zablokować szczotki w rozruszniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość euyot Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 ok. Alternator to jest po lewej stronie silnika (przy tych 3 paskach)? Rozrusznik to jest prawej stronie silnika tam gdzie takie kable się kończą? A w mojej sytuacji moge próbować odpalić na pych? Albo nie wiem, przywalić w rozrusznik może sie coś poluzuje i zaskoczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 ok. Alternator to jest po lewej stronie silnika (przy tych 3 paskach)? Rozrusznik to jest prawej stronie silnika tam gdzie takie kable się kończą? A w mojej sytuacji moge próbować odpalić na pych? Albo nie wiem, przywalić w rozrusznik może sie coś poluzuje i zaskoczy? No można na pych, w dieslach podobno nie wolno, u nas też nie za często ale raz na jakiś czas nic się nie powinno stać. Przywalić też nie zaszkodzi :-) altek i rozrusznik dobrze zlokalizowałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.