Gość mariusz226 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 witam posiadam primere p 11 2000r 1,8 benzyna. podczas jazdy siedzac obok moja dziewczyna nie obserwowala wskaznika temperatury, gdy sie zmienialismy wychodzilem uslyszalem wentylaory zaskoczylo mnie to bo jechalismy w trasie, szybko na wskaznik a tu czerowny... zgasilem. podnioslem maske wyrwalo gorny waz.... i uciekl plyn wyrzucilo. poczekalem ostyglo dolalem weszlo okolo 2 litry. odpalilem atto pojechalo i bylo ok. . wymienilem termostat naprawilem waz i odpowietrzylem . niby jest ok ale.. jaki moze byc efekt przegrzania? narazie olej nie ginie nie ma mieszania plyn olej, jakie inne moga byc objawy?mial ktos tak ze wskoczylo z temperatura na czerwone? jak dlugo to bylo? moze 5-10 mon? nie wiem, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 głównie lecą pierścienie wiec gubisz olej przez rurę wydechową zobacz czy nie ma objawów kopcenia w niebieską toń ,,, po przebiegu 1000 KM zobacz na olej czy nie ubywa dopiero po takim przebiegu może zniknąć z 0,5 litra albo wiecej ,,,,patrz na wskaźnik na zimnym silniku -bagnet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAX85 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 (edytowane) skoro nie ma oleju w płynie, ani na bagnecie oleju płynu z chłodnicy to znaczy ze uszczelka wytrzymała. Obserwuj to przez następne dni. Jesli pojawią się wycieki oleju do chłodnicy to uszczelka pod głowicą i uszczelniacze zaworowe do wymiany. Edytowane 25 Marca 2012 przez DAX85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz226 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 ok dam znac za tydzie dziennie robie 150km w cyklu miejskim. witam ponownie. wytwarzane jest duze cisnienie weze sa twarde. plyn zostaje wyrzucany nazewnatrz poprzez laczenia weza z chlodnica badz termostatem albo na zbiornik. z olejem sie nie miesza narazie oleju nie przybywa.. co dalej ? problem olega na tym ze jestem za granica tym autem i nim pracuje , jak dlugo pojerzdze tak? z tymi objawami? bo pogodzilem sie z tym ze bedzie najlepiej jezdzic do konca potem silnik zmienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Korek od chłodnicy do wymiany, on powinien przy odpowiednim ciśnieniu nadmiar płynu odprowadzić do zbiorniczka, a jak widać tak nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz226 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 tez tak myslalem. i zmienilem. powiem tak plynu nie ubywa weze twarde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 (edytowane) Nie zawsze płyn będzie wyrzucony przez chłodnicę. Do tego jest zbiorniczek wyrównawczy. Gdy płyn sie rozgrzeje i zwiększy swoją pojemność i objętość, to przepływa do zbiorniczka wyrównawczego. Po ostygnięciu, ponownie podciśnieniowo "wchłaniany" jest w układ chłodzenia. Odkręć korek w zbiorniczku, wyjmij i przeczyść gumową uszczelkę która jest wewnątrz korka, oraz i cały korek /możesz posmarowac wazelinką/. Uszczelka na środku powinna mieć przecięcie. Możesz też mieć korek wypukły w którym są małe otpowietrzniki - otworki, to przypchnij jakąś igiełką. Może się zdarzyć, że zapchana jest np. rurka przepływowa, która idzie od góry chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego. Lecz jeżeli płynu w zbiorniczku przybywa jeśli silnik jest rozgrzany, tzn. że przejście-przelot jest. Sprawdź jeszcze raz poziom płynu na zimnym silniku. Chłodnica pełna a w zbiorniczku wyrównawczym - na minimum. Jeśli wyrzuci, to sprawdź potem na zimnym ile płynów jest w wyrównawczym jak i w chłodnicy. Edytowane 28 Marca 2012 przez mirekg9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz226 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 rozumiem ale wynikie tego podcisnienia jest uszczelka???? zmienialem tez korek chlodnicy myslalem ze on sie przyciol.... wiec jedyne wyjscie to walzyc jezdzic i dolewac plynu jezeli ubedzie po 100km ubywa okolo 50ml. olej czysty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 uszczelka łapie obwód z np kompresja z płynem a nie koniecznie płyn z olejem a jak płyn znika to go przepalasz i nabijasz układ wodny kompresją z silnika ....będzie coraz gorzej ,,, silnika bym nie zmieniał tylko głowicę zaciągnął i dał nową uszczelkę ryzyko warte zachodu silnik większy koszt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 ===================================================================================================== Głosujemy w konkursie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.auto-swia...san-klub-polska ===================================================================================================== Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz226 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 ok. wiez jezdze . plyn nie ginie. na poczatku po przejechaniu 20km w trasie weze sa twarde.potem przejade jakies 50-60 w warunkach mejskich korki, weze sa miekie. oleju nie bierze. wiec zrobie jak kolega radzi sprowadze splanowana glowice do norwegi. tu planowanie kosztuje 600zl.. wiec bardziej oplaca sie kupic i splanowac w polsce oraz wyslac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 ja bym sie jeszcze nie martwił na zimnym obwód jest zamknięty a pompa pompuje wiec puki co ok ,.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz226 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 witam admin chyba mial racje. dalem mu wczoraj ostro, mowie albo padniesz albo bedziesz. jazda 30 min na 3,5-4 tys obrotow. zbadalem potem rano plyn stan jest waz byl miekki po przyjezdzie z tym ze jest twardy na pocztaku ju ma 90 s ale twardy. czy to mozliwe ze ma az takie duze cisnienie i dopiero po jakims czasie otwiera i puszcza cisnienie??.olej stan. jedynie jak wyciagne bagnet to smierdzi i kopci sie z bagnetu, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi