skull Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Witam Wszystkich i pozdrawiam :wink: mam taki mały problemik wymieniłem w swoim sunny klocki hamulcowe i tarcze,po zmianie zaczeło piszczeć przy i po hamowaniu,jezdziłem tak jakiś czas myslałem że może coś tam się dotrze,ale lipa było coraz gorzej i strasznie mnie wkuuurrr....te piszczenie dlatego postanowiłem wyjąc klocki zamontowałem stare i piszczenie znikło,chociaż te stare przy hamowaniu mają znowu taki mataliczny dzwięk.Teraz do końca nie wiem sam gdzie pies pogrzebany :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafio Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Wszystko przez klocki - maja w swojej strukturze za dużo opiłków metalu. Przez takie klocki można sobie zniszczyć tarcze - oddaj je sprzedawcy i weź klocki innego producenta. Pozdrawiam Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Dokładnie jak napisał kolega. Są za twarde i będą krzywić tarcze. Ja zmieniałem w swoim N14 jakiś miesiąc temu tarcze i klocki. Założyłem wszystko firmy Lucas i są super. Na poprzednich właśnie takich (które założył poprzedni właściciel) to droga hamowania z 100km/h byłą około 150 metrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skull Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 klocki które założyłem były firmy JC i napisałem do firmy JC maila z zapytaniem dlaczego tak się dzieje,ponieważ wcześniej nie miałem problemów z częściami zamiennymi tej firmy a oto odpowiedz jaką otrzymałem: Witam, Niestety jest to problem, którego zrodłem nie zawsze są klocki hamulcowe. zródłem hałasu najczęściej jest punkt styku tłoczka hamulcowego i tylnej (metalowej) części klocka hamulcowego. Hałas zależy od częstotliwości własnej drgającego układu (tłoczek i klocek ham.) i mechanicy czasami próbują coś zmienić w układzie, aby zmienić ta częstotliwość. Oczywiście można takie klocki reklamować, natomiast radzę najpierw odwiedzić warsztat samochodowy aby sprawdzić sprawność układu hamulcowego (tłoczki, uszczelki, prowadnice, osłonki gumowe). W Warszawie polecam warsztat Perfect Service na ul. Burakowskiej 60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość plyha Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Ten warsztat na burakowskiej to warsztat JC Ja byłem obok - Autoserwis Żoliborz Krasińskiego 41b - coprawda zapłaciłem za wymianę 190 pln ale nie piszczą a na JC piszczało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość plyha Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Ten warsztat na burakowskiej to warsztat JC Ja byłem obok - Autoserwis Żoliborz Krasińskiego 41b - coprawda zapłaciłem za wymianę 190 pln ale nie piszczą a na JC piszczało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Ten warsztat na burakowskiej to warsztat JC Ja byłem obok - Autoserwis Żoliborz Krasińskiego 41b - coprawda zapłaciłem za wymianę 190 pln ale nie piszczą a na JC piszczało za wymiane wraz z klockami czy bez 190?! ja zapłaciłem 110 wraz z klockami no ale to wrocław wiec chyba ceny inne niż u was co do piszczacych hamulcow mi tez piszczaly przed wymiana po wymianie piszcza tylko troche przy mocnym hamowaniu gosc ktory robil mi te hamulce mowil ze zalezy to od materialu z jakiego sa wykonane klocki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Remoo Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Podobno jak sie je raz przypali podczas naglego hamowania to juz zawsze piszcza. Chyba im gorsze klocki tym wieksza szansa na piszczenie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zicoo Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Ja jak ostatnio wymienialem, to zakupilem w sklepie z czesciami do japoncow. (sklep JC :!: :!: :!: AUTO WOLA ) Gosc polecil mi klocki firmy ktora produkuje osprzet dla Mazdy (sa one seryjnie wsadzane). Za komplet na przod zaplacilem 65 zeta :!: Zalozenie kosztowlo mnie kolejne 40... Piszczaly na poczatku, przez pierwsze 150-200km (a dokladnie tak powiedzial gosc ktory je zakladal :!: ) Teraz jest spoko, biora jak swierze zyletki :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Zapewne masz zatarte piwoty albo kiepsko chodzi tłoczek hamulcowy... Co do pisku wynikającego z hamowania to na 95% są to klocki a droga przczyną może być tarcza z wrzerami no i ostatani najmneijprawdopodobna przyczyna brak podkładed umieszczajacych klocki w zacisku - takie z neirdzewki montowane na maks gorenj i maks dolnej powierzchni stykajacej klocki z zaciskami (rodaj rynienki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skull Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 a droga przczyną może być tarcza z wrzeramiale ja Coobcio mam nowe tarcze :roll: czy nowe tarcze też mogą mieć jakieś wrzery :?: ale chyba na 99% to klocki bo na starych nie piszczy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 poprostu mają za dużo opiłków miedzi bodajże , dobże odprowadzają ciepło ale piszczec będą , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marud Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Ja kiedyś jeżdziłem na klockach Raicam, nie piszczały ale strasznie zapylały mi felgi. Zmieniłem na jakieś z JC (nie pamiętam jak się nazywały jakieś takie w niebieskim pudełku) też nie piszczą a i nie pylą tak jak Raicam. Co do piszczenia to podobno mogą być też winne tarcze. Różne konfiguracje przykładowo tarcz Brembo i SBS wraz z klockami np. Ferodo i Remsa w dwóch takich samych autach zachowywały się lepiej lub gorzej. Chyba pozostaje eksperymentować i pozostać przy najbardziej zadowalającej konfiguracji. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klos73 Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Ja wymieniłem klocki w firmie Shellserv, 80PLN za klocki (wymiana za darmo tylko koszt klocków). Hamowanie rewelacja. Polecam Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domino Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 U siebie wsadzilem klocki Lucasa kosztowaly cos kolo 90pln wymiane zrobilem z kolega, ani razu nie piszczaly hamulce rewelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gasch Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 witam, klos73 byles w tym shellserv na ratajach kolo chyba statoila ? innego jakos nie kojarze. mnie tez czeka wymiana klockow. dzieki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.