Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K12] Wskażnik paliwa na FULL i nie działa


Gość lager99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem jak w temacie wskażnik cały czas pokazuje na FULL i nic się nie zmienia. Co może być przyczyna takiego zachowania i jak się pozbyć tego problemu?? z góry dziękuję za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprawdopodobniej winny pływak przy pompie paliwa(zawieszony lubb uszkodzony)tak to wygląda:

 

 

250_5595822434d8066f2e0765.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy zejdzie z baku paliwa na trzy czwarte , może do połowy , na jakiś nierównościach , dołach , dokonaj gwałtownego skrętu ( oczywiście gdy jest mała prędkość ) , tak żeby paliwo majtneło się w zbiorniku . Wskaźnik ewentualnie nie opadnie od razu tylko powoli stopniowo . Warto tego spróbować bez wyjmowania pływaka ( jeżeli to pływak ) .

 

 

Edytuję : albo jeszcze gwałtownie ruszaj lub zahamuj ze z górki lub pod górkę , albo wykonaj konbinację tego z wcześniej wspomnianymi manewrami .

 

Miałem taki niedawno przypadek w K 12 : była rezerwa gwałtownie skręciłem na dołach i poszedł wskaźnik na jedną trzecią , w trakcie jazdy do stacji paliw zaczął jakby powoli opadać ( wnioskuję , że jego można " podbić " szybko , ale opadanie na " pusto " jest powolne , liczone w kilku minutach , to tak na marginesie ) . Od tej pory po tankowaniu do pełna jest OK .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy zejdzie z baku paliwa na trzy czwarte , może do połowy , na jakiś nierównościach , dołach , dokonaj gwałtownego skrętu ( oczywiście gdy jest mała prędkość ) , tak żeby paliwo majtneło się w zbiorniku . Wskaźnik ewentualnie nie opadnie od razu tylko powoli stopniowo . Warto tego spróbować bez wyjmowania pływaka ( jeżeli to pływak ) .

 

 

Edytuję : albo jeszcze gwałtownie ruszaj lub zahamuj ze z górki lub pod górkę , albo wykonaj konbinację tego z wcześniej wspomnianymi manewrami .

 

Miałem taki niedawno przypadek w K 12 : była rezerwa gwałtownie skręciłem na dołach i poszedł wskaźnik na jedną trzecią , w trakcie jazdy do stacji paliw zaczął jakby powoli opadać ( wnioskuję , że jego można " podbić " szybko , ale opadanie na " pusto " jest powolne , liczone w kilku minutach , to tak na marginesie ) . Od tej pory po tankowaniu do pełna jest OK .

Słuszna uwaga!!!Potwierdzam,też tak kiedyś miałem w.... almerze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

=====================================================================================================

 

Głosujemy w konkursie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

http://www.auto-swia...san-klub-polska

 

=====================================================================================================

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...