Gość lager99 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Witam, mam problem jak w temacie wskażnik cały czas pokazuje na FULL i nic się nie zmienia. Co może być przyczyna takiego zachowania i jak się pozbyć tego problemu?? z góry dziękuję za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 najprawdopodobniej winny pływak przy pompie paliwa(zawieszony lubb uszkodzony)tak to wygląda: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester15.30 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Gdy zejdzie z baku paliwa na trzy czwarte , może do połowy , na jakiś nierównościach , dołach , dokonaj gwałtownego skrętu ( oczywiście gdy jest mała prędkość ) , tak żeby paliwo majtneło się w zbiorniku . Wskaźnik ewentualnie nie opadnie od razu tylko powoli stopniowo . Warto tego spróbować bez wyjmowania pływaka ( jeżeli to pływak ) . Edytuję : albo jeszcze gwałtownie ruszaj lub zahamuj ze z górki lub pod górkę , albo wykonaj konbinację tego z wcześniej wspomnianymi manewrami . Miałem taki niedawno przypadek w K 12 : była rezerwa gwałtownie skręciłem na dołach i poszedł wskaźnik na jedną trzecią , w trakcie jazdy do stacji paliw zaczął jakby powoli opadać ( wnioskuję , że jego można " podbić " szybko , ale opadanie na " pusto " jest powolne , liczone w kilku minutach , to tak na marginesie ) . Od tej pory po tankowaniu do pełna jest OK . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Gdy zejdzie z baku paliwa na trzy czwarte , może do połowy , na jakiś nierównościach , dołach , dokonaj gwałtownego skrętu ( oczywiście gdy jest mała prędkość ) , tak żeby paliwo majtneło się w zbiorniku . Wskaźnik ewentualnie nie opadnie od razu tylko powoli stopniowo . Warto tego spróbować bez wyjmowania pływaka ( jeżeli to pływak ) . Edytuję : albo jeszcze gwałtownie ruszaj lub zahamuj ze z górki lub pod górkę , albo wykonaj konbinację tego z wcześniej wspomnianymi manewrami . Miałem taki niedawno przypadek w K 12 : była rezerwa gwałtownie skręciłem na dołach i poszedł wskaźnik na jedną trzecią , w trakcie jazdy do stacji paliw zaczął jakby powoli opadać ( wnioskuję , że jego można " podbić " szybko , ale opadanie na " pusto " jest powolne , liczone w kilku minutach , to tak na marginesie ) . Od tej pory po tankowaniu do pełna jest OK . Słuszna uwaga!!!Potwierdzam,też tak kiedyś miałem w.... almerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 ===================================================================================================== Głosujemy w konkursie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.auto-swia...san-klub-polska ===================================================================================================== Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lager99 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 dzięki za porade, troche "pobujałem", kilka razy zachamowałem gwałtownie i ..... działa !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 ===================================================================================================== Głosujemy w konkursie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.auto-swia...san-klub-polska ===================================================================================================== Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.